Mercedes AMG je predstavio početnu verziju svog GT sportskog automobila, nazvanog GT 43, za koji se navodi da nudi veću agilnost.
Zamjenjuje 4,0-litarski V8 GT 63 od 577 KS za blagi hibridni 2,0-litarski turbo četverocilindrični motor iz AMG A45, koji daje 416 KS i 369 lb ft.
Kao i kod GT 63, snaga se prenosi preko Mercedesovog devetostepenog automatskog menjača, ali samo na zadnje točkove, a ne na sva četiri.
Ove promjene čine GT 43 znatno lakšim u cjelini, sa težinom od 1775 kg, umjesto 1.895 kg GT 63.
One također donose „povoljniju raspodjelu težine“, prema Mercedesu. Za referencu, masa GT 63 je proporcionalna 54% preko prednjeg kraja i 46% preko zadnjeg dijela.
Međutim, također ometaju pravolinijsko kretanje kupea, pri čemu GT 43 postiže sprint od 0-100 km/h za 4,6 sekundi – sporije od GT 63 za 1,4 sekunde.
Kao takav, Mercedes pozicionira GT 43 kao najagilniji automobil u GT liniji, a izvršni direktor AMG-a Michael Scheibe obećava da će vam “navući osmijeh na lice na krivudavim putevima”.
Upravljač na zadnjim točkovima, koji se aktivira pri brzinama do 62mph da bi pomogao u skretanju u krivinama, takođe je dostupan kao opcioni dodatak.
GT 43 je inače mehanički identičan svom bratu sa snažnijim motorom, sa istim sistemom prednjeg i stražnjeg ovjesa s pet karika koji uparuje tradicionalne čelične opruge s adaptivnim amortizerima s dva ventila.
Vizuelno se odlikuje manje agresivnim stilom, sa manjom prednjom rešetkom i reprofilisanim prednjim branikom koji odražava njegovu početnu poziciju. Lukovi točkova su također uži nego na V8 automobilu, a ispod njih su točkovi od 19 inča, a ne od 20 inča.