Puni Gas

Novi Ghibli: Prvi hibridni model u historiji Maseratija. Evo šta nudi

U skladu s najavama Maserati je predstavio novi pogonski sklop, i to u formi blago dotjeranog Ghiblija. Radi se o 2.0 turbo četiricilindrašu koji daje 330 KS i 450 Nm. Zvuči odlično, baš kao i 5,7 sekundi za sprint do 100 km/h te 255 km/h maksimalne brzine.

Nije naodmet reći i kako se radi o formi mild-hybrid s 48 V sistemom. Iako nominalno hibrid s e-Booster dodatkom i baterijom, Maserati je zauzdao masu. Službeni podaci kažu kako je ovo izdanje 80 kg lakše od dizelske izvedbe.

Službeni podaci kažu kako je ovo izdanje 80 kg lakše od dizelske izvedbe

Maserati je bateriju ugradio pozada, a sve kako bi se zadržao optimalan raspored masa. A da bi osjećaj u vožnji bio i dalje prepoznatljiv, ispuh je dobio tzv. rezonatore.

A sad nešto o čemu se u Maseratiju gotovo nikad nije govorilo. Vjerovali ili ne, potrošnja je prema WLTP standardu deklarirana na 8,5-9,6 l/100 km. To opravdava i plave detalje na automobilu kao signale hibridne tehnologije. I jedna odlična stvar je povratak "bumeranga“. Svi se dobro sjećamo 3200 GT-a i njegovih zadnjih svjetala.

Isti princip s plavim detaljima preslikan je i u kabinu

Isti princip s plavim detaljima preslikan je i u kabinu. Iznutra je pak najveća novost Maserati Connect infotainment. Veći je i ekran, dijagonale 10,1 inča, u HD rezoluciji.

Ghibli Hybrid je tek prvi korak u elektrifikaciji marke. Idući na redu je novi GranTurismo koji će biti prvi električni Maserati u historiji.

Clicky