U skladu s najavama Maserati je predstavio novi pogonski sklop, i to u formi blago dotjeranog Ghiblija. Radi se o 2.0 turbo četiricilindrašu koji daje 330 KS i 450 Nm. Zvuči odlično, baš kao i 5,7 sekundi za sprint do 100 km/h te 255 km/h maksimalne brzine.
Nije naodmet reći i kako se radi o formi mild-hybrid s 48 V sistemom. Iako nominalno hibrid s e-Booster dodatkom i baterijom, Maserati je zauzdao masu. Službeni podaci kažu kako je ovo izdanje 80 kg lakše od dizelske izvedbe.
Maserati je bateriju ugradio pozada, a sve kako bi se zadržao optimalan raspored masa. A da bi osjećaj u vožnji bio i dalje prepoznatljiv, ispuh je dobio tzv. rezonatore.
A sad nešto o čemu se u Maseratiju gotovo nikad nije govorilo. Vjerovali ili ne, potrošnja je prema WLTP standardu deklarirana na 8,5-9,6 l/100 km. To opravdava i plave detalje na automobilu kao signale hibridne tehnologije. I jedna odlična stvar je povratak "bumeranga“. Svi se dobro sjećamo 3200 GT-a i njegovih zadnjih svjetala.
Isti princip s plavim detaljima preslikan je i u kabinu. Iznutra je pak najveća novost Maserati Connect infotainment. Veći je i ekran, dijagonale 10,1 inča, u HD rezoluciji.
Ghibli Hybrid je tek prvi korak u elektrifikaciji marke. Idući na redu je novi GranTurismo koji će biti prvi električni Maserati u historiji.