Amel Kovačević, novi direktor BH Telecoma, oglasio se na društvenim mrežama te govorio o ciljevima koje ima na čelu ove kompanije.
Kovačević, koji je kadar NiP-a, na ovoj poziciji naslijedio je SDA-ovog Sedina Kahrimana.
"BH Telecom je dobio novi Nadzorni odbor i upravu. Kompetentni pojedinci sa bogatim profesionalnim iskustvom imaće priliku da usmjeravaju korporaciju ka novim uspjesima. Počastvovan sam ukazanim povjerenjem Vlade FBiH da u narednom periodu predvodim upravu ove korporacije", naveo je Kovačević.
Vanjski i unutrašnji izazovi
On ističe da u BH Telecom donosi svoje 'dugogodišnje menadžersko iskustvo, izgrađenu poslovnu reputaciju, kreativnost zasnovanu na znanju sticanom širom svijeta, samopouzdanje lidera koji za sobom ima ozbiljne poslovne rezultate, te kapacitet strateškog promišljanja'.
"Volim timski rad, ali ne bježim od odgovornosti donošenja odluka. Nastojim da motiviram saradnike kako bi smo zajedno stvorili energiju koja omogućava adekvatan odgovor svim izazovima i prijetnjama, te sam orijentiran ka rezultatima.
BH Telecom je korporacija sa izuzetno bogatom tradicijom, značajnim postignućima i ogromnim uticajem na kvalitet života građana i poslovni uspjeh privrednih subjekata iz Bosne i Hercegovine", kaže Kovačević.
Dalje navodi da svima koji će donositi odluke u ovoj kompaniji, treba biti čast što imaju priliku da u narednom periodu BH Telecomu osiguraju održivo i uspješno dugoročno poslovanje.
"Naša je obaveza da svojim radom nastavimo proces razvoja ove firme i na taj način zaštitimo trud i rezultate rukovodilaca i stručnjaka koji su gradeći ovu firmu zapravo spajali naše ljude, naše poslove i, zašto ne reći, naše snove", istakao je.
Kovačević se posebno zahvalio generaciji koja je tokom opsade Sarajeva odigrala ključnu ulogu u održavanju komunikacija naše domovine sa svijetom.
"Kao i sve prethodne uprave, i ova koju ja predvodim preuzima kompaniju u vremenu izazova kako vanjskih, tako i unutarnjih.
U vanjske izazove spadaju, prije svega, negativni demografski trendovi, ubrzane i sveobuhvatne tehnološke promjene, prisustvo i stalni rast snažne i agilne konkurencije na tržištu, kao i očekivana liberalizacija regulatornog okvira za našu industriju", napisao je Kovačević.
Istakao je šta će to biti primarni unutrašnji izazov.
"Primarni unutarnji izazov se odnosi na neophodnost preispitivanja prethodnih poslovnih odluka. Tu prije svega mislim na samu strategiju poslovanja, zatim portfolio proizvoda i usluga, kompetencije i kapacitet ključnih kadrova, kao i opravdanost investicija. Pored navedenog, u unutarnje izazove ubrajam i redefiniranje i digitalizaciju poslovnih procesa, prilagođavanje organizacijske strukture potrebama poslovanja, intenziviranje izgradnje telekomunikacijske infrastrukture, kao i ostvarenje optimimalne profitabilnosti. Svi ovi izazovi moraju biti promptno rješavani.
Cilj nam je da sistemski i kontinuirano odgovaramo izazovima vodeći se svjetskim standardima u našoj oblasti, a sve u svrhu unaprjeđenja zadovoljstva naših klijenata", istakao je te kazao da ništa od toga neće biti moguće bez stručnih i motiviranih ljudi koji će svojim radom i ponašanjem odslikavati organizacijsku kulturu utemeljenu na principima profesionalne kompetentnosti i ličnog integriteta.
Poruka zaposlenicima, klijentima i građanima
"BH Telecom mora postati atraktivan za nadarene pojedince. Ta atraktivnost ne može biti temeljena samo na dobrim zaradama zaposlenih, nego prevashodno na stimulativnom okruženju koje će afirmirati ljudsku kreativnost i želju za stalnim učenjem i profesionalnim razvojem.
Cijenjeni klijenti, vi koji godinama lojalno koristite naše usluge, znajte da ste vi prioritet nove uprave. Trudićemo se da ubuduće još pažljivije slušamo vaše želje i zahtjeve kako bi smo unaprijedili obim usluga koje će biti jednostavne za korištenje i koje će usitinu unaprijediti vaš kvalitet života", rekao je Kovačević.
On je poslao poruku i dioničarima BH Telecoma.
"Poštovani dioničari BH Telecoma, sa dužnom pažnjom ćemo brinuti o vašoj investiciji u namjeri da je sačuvamo i unaprijedimo kako biste ostvarili očekivane povrate", naveo je Kovačević a onda uputio poruku građanima i zaposlenicima.
"Građani Bosne i Hercegovine, budite sigurni da ćemo nastaviti da dajemo doprinos kakav korporacija sa snažnim osjećajem društvene odgovornosti treba da pruži.
Dragi zaposlenici BH Telecoma, drage kolege, samo efikasno korištenje svih naših resursa osigurava dugoročnu održivost naše korporacije. Pred nama su izazovi koje jedino zajedničkim radom možemo prevazići. Očekujem od vas da date svoj doprinos da BH Telecom u narednom periodu učinimo efikasnijim, profitabilnijim i, uopšte, boljim nego je to bio do sad. To je naš dug prema klijentima, vlasnicima i društvu u cjelini. Istovremeno, to će nam omogućiti da adekvatno nagradimo sve vas za vaše rezultate i kreativnost u radu. Želim da znate da sebe smatram jednim od vas i da možete očekivati da ću zajedno sa vama razvijati nove proizvode, obilaziti klijente, prodavati usluge i rješavati probleme", kazao je Kovačević.
Onda je poslao poruku dobavljačima ali i korisnicima raznih programa BH Telecoma ali i onima koji su bili onemogućeni da to budu.
"Uvaženi dobavljači, i oni kojima to nije bilo omogućeno, od vas očekujemo najbolju dostupnu vrijednost za svaku konvertibilnu marku koju vam povjerimo. Ne trebaju vam posrednici da nam prezentirate vašu ponudu i budite sigurni da ćemo se u procesu odlučivanja isključivo voditi interesima korporacije.
Svi vi koji ste kroz različite društveno-odgovorne programe bili korisnici sredstava BH Telecoma, ali i vi kojima je ta mogućnost bila uskraćena, znajte da će BH Telecom nastaviti da podržava dobre priče.
Na kraju, želim da kažem da ovaj posao prihvatam sa iskrenom poniznošću, ali i ogromnom željom da sa svojim timom napravim rezultate koji će nas sve učiniti ponosnim. BH Telecom mora biti digitalni krvotok i komunikacijska lokomotiva ekonomskog razvoja i prosperiteta naše domovine. Molim Boga da nas u tome pomogne", zaključio je Kovačević.