Puni Gas

Nova terenska Octavia: Scout prvi put s prednjim pogonom

Škoda je predstavila treću generaciju modela Scout. Do sada je bila riječ o svojevrsnoj terenskoj Octaviji sa serijskim pogonom na sve točkove u kombinaciji s najsnažnijim motorima u ponudi.

No od ove generacije Škoda je odlučila znatno proširiti ponudu. Scout će se tako nuditi u kombinaciji s gotovo svim motorima koji se ugrađuju u klasičnu Octaviju. Također, zbog toga što samo rijetki kupci biraju pogon na sve točkove Scout se po prvi puta nudi i s prednjim pogonom. Sve ovo trebalo bi znatno sniziti cijenu modela u uveliko povećati prodaju ovog crossovera.

Octavia Scout je nastala na osnovi karavanske verzije Octavie. U odnosu na nju je dodatno ušminkana i zaštićena plastičnim dodacima na donjem dijelu karoserije što joj daje grublji, terenski izgled. Također, u odnosu na klasičnu Octaviju Scout je 15 mm više udaljen od podloge i ima dodatno zaštićeno podvozje. Sve to autu omogućava osjetno bolje terenske sposobnosti.

Dizajn unutrašnjosti je identičan onom u klasičnoj Octaviji, a i ponuda prostora je ista. To znači obilje prostora na svim sjedištima i ogroman prtljažnik od 640 litara. Sve to čini Scout odličnim porodičnim autom za one koji žive malo aktivnije i češće silaze s asfalta.

Ponuda motora je gotovo identična onoj u klasičnoj Octaviji. Njen vrh je novi dvolitreni TDI s 200 KS i 400 Nm koji svoju premijeru ima u ovom modelu. Ovo je najsnažniji dizel koji je ikad ugrađen u Octaviju.

Osnovu predstavlja TDI snage 115 KS, a nudi se još jedn TDI sa 150 KS. Tu su i dva benzinca koji razvijaju 150 i 190 KS. Osnovi benzinac i dizelaš dolaze serijski s pogonom na prednje točkove, a snažniji modeli već u seriji imaju 4x4 pogon.

 

Clicky