Prvi dio četvrte sezone Stranger Thingsa izašao je krajem maja i oduševio gledaoce. Drugi dio je stigao nešto kasnije, 1. jula, i nastavljen u istom duhu.
Četvrta sezona popularne Stranger Things postala je druga Netflix serija ikada, koja je premašila milijardu sati gledanja. Prva na toj listi je i dalje Južnokorejska Squid game, o kojoj prošle godine nije prestajalo da se priča.
Prema podacima koje je objavio Netflix, od izlaska nove sezone Stranger Things, gledaoci su proveli 1,15 milijardi sati gledajući seriju, dok je ova cifra bila 301 milion samo prošlog vikenda. Serija je također bila u prvih 10 na platformi u 93 različite zemlje, a prema Netflixu, prethodne sezone su također doživjele porast popularnosti.
Iako su ovo svakako impresivne brojke, Netflixov sistem mjerenja je i dalje prilično neobičan. Naime, kako prenosi The Verge, platforma prati koliko je serija gledano u prvih 28 dana nakon objavljivanja, ali te brojke veoma variraju u zavisnosti od toga koliko ukupno ima epizoda, koliko traju i tako dalje.
Epizode Stranger Thingsa traju više od sat vremena, što daje seriji mogućnost da se od samog početka lako plasira na vrh Netflixove rang-liste. U svakom slučaju, neizbježno je da je riječ o seriji u koju je Netflix uložio enormno posljednjih godina, što je na kraju i primjetno tokom gledanja.