MODL YPSILON

Nova Lancia će biti dostupna i kao hibrid, s dosta nižom cijenom od električne verzije

Prije nešto više od mjesec dana Lancia je predstavila potpuno novi model Ypsilon. Elegantni gradski novitet prvo je predstavljen isključivo kao električni model, no italijanska marka upravo je proširila ponudu.

Dakle, uz potpuno električnu verziju, Ypsilon će biti dostupan i kao hibrid.

Italijanska kompanija nije otkrila mnogo pojedinosti, ali navodi da će model pokretati kombinacija 1,2-litrenog trocilindričnog motora, e-DCT automatskog mjenjača sa šest brzina te 48V blagi hibridni sistem.

Tako motorizirana Lancia imat će relativno skromnu snagu od 100 KS čime postaje jasno da će biti fukosirana na učinkovitu vožnju, a ne brzinu.

S mjesta do stotke hibrid ubrzava za ležerne 9,3 sekunde, uz maksimalnu brzinu od 190 km/h.

Prosječna potrošnja prema fabričkim podacima iznosi 4,6 litara na 100 km.

Cijene hibrida u Italiji počinju od 28.000 eura što je znatno manje od 40.000 eura koliko Lancia traži za električnu verziju.

Hibridna opcija već je dostupna za narudžbu, ali pitanje je koliko će dugo ostati u ponudi jer je Lancia najavila da će od 2028. prijeći isključivo na električne modele.

U tom cilju, svi novi modeli lansirani od 2026. nadalje bit će samo električni.

Podsjetimo, nova generacija Ypsilona duga 4.08 m dijeli platformu s Peugeotom 208 i Opel Corsom, ali ističe se jedinstvenim oblikovanjem karoserije i interijera.

Električni verziju Ypsilona pokreće elektromotor od 154 KS i dolazi s baterijom od 51 kWh, pružajući doseg do 403 kilometara.

Vrijeme punjenja na DC punjaču od 20 do 80 posto traje 24 minute.

Clicky