Magazin

Nova istraživanja pokazala: Više od pola radnika radije bi dalo otkaz nego se vratilo u kancelarije

Pandemija i rad od kuće pokazali su zaposlenicima drugačiji način rada, a rezultat je rast njihovih očekivanja jer su otkrili da mogu raditi i izvan ureda, daleko od kolega i šefova. Uz to se većini pružila i prilika za fleksibilno radno vrijeme.

Zato nimalo ne iznenađuje što velik broj ljudi još uvijek nije spreman vratiti se na staro, već i dalje radije biraju raditi od kuće. Velika većina njih čak je spremna dati otkaz samo da se ne vrate u ured.

Prema najnovijem istraživanju, 61 posto milenijalaca spremno je dati otkaz ako bi ponovno morali raditi u uredu pet dana u sedmici. Čini se da je uredski rad s punim radnim vremenom postao stvar prošlosti budući da je istraživanje Employment Hero potvrdilo da većina zaposlenih u dobi između 18 i 44 godine radije radi na daljinu.

Čak 88 posto ispitanika reklo je da radi od kuće barem jednom sedmično, a na pitanje koji je glavni razlog ostajanja kod kuće njih 22 posto je odgovorilo da to povećava produktivnost, dok je 20 posto reklo da rad na daljinu poboljšava kvalitetu rada.

Novopečeni tata Dan rekao je za News.com da mu je rad od kuće omogućio da provodi više vremena sa svojom porodicom, koja mu je tokom pandemije postala još veći prioritet. ''Sve što mi treba za posao su laptop, telefon i brzi internet. Nema izgubljenog vremena na putovanje do ureda, izgubljenog vremena na sastancima ili svakodnevnim razgovorima. S obzirom na to da sam u međuvremenu postao otac, ušteđeno vrijeme mogu iskoristiti za jače povezivanje sa ženom i djetetom'', objasnio je.

U navedenom istraživanju učestvovali su i poslodavci, koji su upitani zašto su nastavili poticati rad od kuće nakon karantene. Njih 34 posto reklo je da to poboljšava dobrobit zaposlenika. Nešto više od 30 posto poslodavaca reklo je da je to poboljšalo zadovoljstvo zaposlenika, 23 posto navelo je da je to zbog zahtjeva velikog broja zaposlenika, dok je 22 posto reklo da je razlog povećanje produktivnosti.

Clicky