Sve je više gradova u Njemačkoj koji se zalažu da se uvedu radikalna ograničenja brzine. Još 2021. godine u Francuskoj je pokrenuta inicijativa za smanjenje ograničenja brzine u gradovima s 50 na 30 km/h. Slična inicijativa postoji i u Njemačkoj. Pokrenuli su je 2021. neki njemački gradovi, kao što su Augsburg, Ulm, Hanover, Leipzig i Freiburg.
Prošlog proljeća se inicijativi pridružio i Berlin. Sada se gotovo svakog radnog dana u projekt uključi jedna općina, izjavio je član inicijative Livable Cities za Süddeutsche Zeitung. Ukupno se do sada inicijativi pridružilo više od 350 gradova, općina i okruga.
Članovi inicijative žale se kako do sada nije bilo volje u saveznom ministarstvu prometa u Berlinu, odnosno bolje rečeno sluha za ovu problematiku, ali se nadaju da će se većim pritiskom javnosti ta situacija ove godine promijeniti.
Prve gradske zone s ograničenjem brzine od 30 km/h uvedene su u Zurichu 1991. godine. Graz je bio prvi grad koji je u cjelokupno gradsko područje, osim glavnih prometnica, uveo ograničenje brzine od 30 km/h. Uvođenjem ograničenja na oko 80 posto gradskih saobraćajnica u Grazu je zabilježeno smanjenje broja saobraćajnih nesreća. Drastično je porasla popularnost vožnje bicikala nakon što su uvedena radikalna ograničenja brzine.