Renault se neće u potpunosti posvetiti elektrifikaciji svoje flote, već planira zadržati motore s unutrašnjim sagorijevanjem (ICE) kao dio svoje ponude još dugo godina. Ova odluka dolazi kao odgovor na promjenjive tržišne trendove i sporiji prihvat električnih vozila među potrošačima.
Pod vodstvom izvršnog direktora Fabricea Cambolivea, Renault usvaja strategiju "dvostruke staze" koja će omogućiti brendu da istovremeno nudi i klasična i električna vozila. Ova pristupačna taktika omogućit će Renaultu da se prilagodi i odgovori na fluktuirajuće tržišne zahtjeve.
Uprkos ranijim najavama Luce de Mea, izvršnog direktora grupe, o potpunom prelasku Renaultove evropske linije na električna vozila do kraja desetljeća, planovi su prilagođeni s obzirom na tržišne uvjete. Renault predviđa da će benzinski i hibridni automobili i dalje činiti značajan dio tržišta do 2040. godine.
Šef marke Renault Fabrice Cambolive je na Ženevskom međunarodnom sajmu automobila izjavio da će Renault nastaviti nuditi i električna i klasična vozila u svim segmentima, uključujući i hibridne modele. Ovim pristupom, novi modeli poput električnog Renaulta 5 prodavat će se uz klasične modele poput Clija, održavajući snažnu prisutnost u segmentu malih automobila.
Renault nije jedini proizvođač koji revidira svoje planove proizvodnje. Nedavno je i Mercedes Benz prilagodio svoje prognoze, naglasivši kontinuirani razvoj ICE i hibridnih tehnologija kroz sljedeće desetljeće te Škoda.
Osim toga, Renault formira strateško partnerstvo s kineskim proizvođačem Geely, usmjereno na razvoj klasičnih i hibridnih motora. Ovo 50-50 zajedničko ulaganje proizvodit će motore ne samo za Renault i Geely, već i za druge brendove poput Volva, Protona, Nissana, Mitsubishija i Punch Torina, te bi moglo poslužiti i kao dobavljač za treće strane.