Oni koji imaju obožavatelje i uspješni su uvijek osjećaju zdravu dozu pritiska. "Je li to još uvijek pravi Jeep?". Svaki novi model tradicionalne marke mora odgovoriti na ovo pitanje. Novi Avenger, koji je dug samo 4.08 metara, zapravo čini revoluciju u ponudi modela, i to na nekoliko načina!
Tehnički gledano, mali Jeep nema ništa zajedničko ni s jednim od svojih srodnih modela. Na platformi je eCMP2: uostalom, Jeep je već gotovo dvije godine član Stellantis grupe.
Vizuelno, Jeep čvrsto stoji na cesti. S proširenim branicima, visokim bočnim pragovima i obloženim lukovima točkova, dizajneri su Avengeru uspjeli dati pravi izgled terenca.
Avenger je prvi potpuno električni Jeep ikada. Tehnički to znači: 156 KS, 260 Nm okretnog momenta i – kao i njegova braća po platformi Opel Astra i Peugeot 308 – pogon na prednje kotače. No, bit će i varijanta Avengera s pogonom na sva četiri točka, jer do sada je postojala samo studija Avenger 4xe.
Ovaj koncept polako poprima oblik, a prve narudžbe se očekuju krajem 2024. godine! Kratica "4xe" naravno nije nova za marku i već je poznata iz Wranglera i Compasa, naprimjer. To znači da bi i najmanji Jeep sada trebao biti prikladan za off-road uporabu.
No, ovaj će pogon (za sada) biti dostupan samo u blago hibridnoj izvedbi s benzincem od 136 KS. Na svakoj osovini nalazi se elektromotor koji proizvodi 21 kW. Koliko je ova studija bliska seriji ostaje za vidjeti. Ali grube gume definitivno odgovaraju pogonu na sve kotače.
Ali čak i bez pogona na sva četiri točka, Avenger nije dostupan samo kao električni automobil: za ljubitelje motora s unutarnjim sagorijevanjem, mali Jeep dostupan je i s 1.2-litrenim benzinskim turbomotorom. Što se tiče performansi, na raspolaganju je snaga od 74 kW (100 KS), s maksimalnim okretnim momentom od 205 Nm koji pokreće prednje točkove, a čistunce će razveseliti i ručni mjenjač sa šest stepeni prijenosa.
Kompaktne dimenzije Avengera (4048 mm u dužinu i 1776 mm u širinu) svakako bi trebale pomoći, a ne ometati terensku vožnju. Jeep obećava ugao nagiba od 20 stepeni, odlazni od 20 sprijeda i 32 straga, a razmak od tla uvijek bi trebao biti najmanje 200 milimetara. Masa također ostaje unutar granica za električni automobil na oko 1.540 kilograma.