Prema mnogima najljepši, najelegantniji i jedan od najsportskije-orijentiranih automobila svih vremena. I to ne samo BMW-ovih, već i općenito. Riječ je o BMW-u M635 CSi koji je istovremeno fascinirao na cesti, na parkingu i na utrkama. A sa svojih je 286 konja u kategoriji sportski-orijentiranih Coupé-modela bio i jedan od najjačih. A samim time i najbržih. I kao takav predstavlja jedan od onih modela s kojima su Bavarci malo pomalo gradili svoju priču o „najjačem slovu na svijetu“.
„Šestica“ je od prvog predstavljanja javnosti bila jedan od tehnološki najnaprednijih automobila na svijetu. A redizajnom modela i nastankom verzije M635 CSi koji se dogodio 1983. godine, ovaj je BMW-ov Coupé praktički instantno ušao u legendu. I što je najbolje od svega, ta legenda i dan-danas traje, jer se mnogi poštovatelji svijeta automobila kunu u to da ljepši i posebniji BMW-ov model nikada nisu vidjeli. A to je pak uz motorizaciju i ultra-sposobnu šasiju koja na savršen način balansira između udobnosti i sportskog izričaja itekako postoje razlozi za obožavanje ovog BMW-ovog kultnog modela.
Što se motorizacije tiče, recimo samo kako je saga o korištenju trkaćih motora u obliku cestovnog automobila još uvijek za BMW bila aktuelna. Jer M88-motor sa svojih 3,5 litara zapremine i 286 konja svoju bazu direktno vuče iz svijeta utrkivanja. A u „šestici“ je na apsolutno pravi način pronašao svoje mjesto. Jer usprkos nimalo neznatnim gabaritima „šestice“ i njenoj nimalo neznatnoj kilaži, ovaj se motor pokazao sasvim dovoljnim da iz BMW-a M635 CSi napravi velesilu u domeni sportskog izričaja za jedan ovakav automobil. Time je dinamika vožnje poprimila jedan do tada rijetko viđeni oblik, a s vremenom je poput plemenitog vina BMW M635 CSi postajao sve boljim i poželjnijim automobilom.
Što se tiče BMW-ove klasične priče koja u maniri „Win on Sunday – sell on Monday“ vrijedi i za „šesticu“, naravno da je dijelom imidž ovog automobila dolazio iz svijeta utrkivanja. I tu je BMW s ovim automobilom ostvario itekako zavidne rezultate.
Ovaj je BMW tako između 1980. i 1987. godine ostvario hrpetinu odličnih rezultata i svako se malo penjao na sam vrh pobjedničkog postolja na utrkama. Tokom tih je godina ovaj automobil pokorio Belgiju, Njemačku, Japan, Australiju i Novi Zeland. Osvajao je titulu za titulom i u sklopu europskog prvenstva u klasi turističkih automobila, gdje je Jaguare i Rovere (kao tadašnje predvodnike) doslovno pomeo u većini okršaja na stazi. Time je „šestica“ samo potvrdila svoj kultni status i nametnula se kao elegantna velesila koja izuzev udobnosti i tehnološke perfekcije (za ono vrijeme) nudi i performanse u kombinaciji s trkaćim pedigreom, pišu Automobili.hr.
I zbog svega toga je ovaj automobil nenormalno cool.