Bosna i Hercegovina uskoro dobija novog igrača na polju ugostiteljstva – BASH, domaći brend sa međunarodnim standardima, koji će otvoriti svoja vrata početkom ljeta na nekoliko atraktivnih lokacija u Sarajevu. Restorani BASH će ponuditi inovativan koncept brze usluge, fokusirajući se na vrhunsku kvalitetu proizvoda.
Na lokaciji Radon Plaze, otvara se drive thru koncept dok se u SCC centru, u nastavku Food Courta, otvara indoor koncept sa modernim i ugodnim ambijentom, fokusirajući se na kvalitetu usluge i proizvoda. U planu je skoro otvaranje i trećeg objekta.
U sklopu svoje ekspanzije, BASH planira zaposliti 88 novih radnika, a već sada broji 17 zaposlenih članova tima.
Priča o BASH-u počinje kao vizija mladih bosanskohercegovačkih poduzetnika, sa dugogodišnjim iskustvom u međunarodnim kompanijama, koji su željeli stvoriti domaći brend prepoznatljiv po svjetskim standardima kvalitete i usluge. Inspiracija dolazi iz bogatog iskustva u ugostitelstvu i želje da se domaćoj javnosti ponudi nešto što nedostaje tržištu.
"Porodice će u BASH-u pronaći posebno osmišljen meni za djecu, kao i kutak za igru, i sigurna sam da ćemo postati omiljeno mjesto za druženje i uživanje u ukusnoj hrani. Sa ponosom ističemo naš slogan 'BASH, svjetski a naš!' koji simbolizira našu predanost postizanju svjetskih standarda, uz istovremeno očuvanje najboljeg što naša jedinstvena filozofija nudi“, kaže Leila Šeta, ispred marketing tima BASH-a.