Aplikacija Maybelline Beauty u aplikaciji Microsoft Teams koristi AI-pokretanu funkcionalnost koju je omogućio Modiface, tehnologija proširene stvarnosti u vlasništvu Maybelline matične firme L'Oreal.
Aplikacija Maybelline Beauty dodaje 12 različitih vrsta 'digitalne šminke'. Korisnici mogu birati između različitih boja i efekata zamućenja po vlastitom izboru.
Efekte je moguće prilagođavati korištenjem stvarnih Maybelline proizvoda i nijansi koje filtar replicira tako da korisnici mogu rekreirati šminku na svojim licima u svakodnevnom životu.
Kako su naveli u objavi, opcija korisnicima omogućava "da brzo i jednostavno prilagode svoj lični stil unutar Teams sastanka dajući im više načina da se izraze na poslu".
Stvaranjem "virtuelne karte" lica omogućuje se besprijekorna primjena digitalnih filtara koji su globalno dostupni za poslovne tj. Teams Enterprise korisnike.
Koliko je ovakvo nešto potrebno i koliko će se koristiti u poslovnom softveru ostaje za vidjeti. Kako piše The Verge, "malo je čudno misliti da filtri ljepote imaju mjesto u profesionalnijim komunikacijskim aplikacijama izvan sfere društvenih medija."