Na zahtjevnom profilu rute koji obuhvaća saobraćajne gradske ulice i otvorenu pustinju, pionirsko testno vozilo prosječno je trošilo 7,4 kWh/100 km na plus 34°C. To je ekvivalent od oko 0,9 l/100 km za vozilo s benzinskim pogonom.
Na svom trećem dugom putovanju dugom više od 1.000 km (tačnije 1.010 km), tehnološki program VISION EQXX pokazao je da čak ni Arapska pustinja nije prepreka energetskoj učinkovitosti. Na zahtjevnom profilu rute koji obuhvaća prometne gradske ulice i otvorenu pustinju, pionirsko testno vozilo isporučilo je potrošnju električne energije od 7,4 kWh/100 km. To je ekvivalent od oko 0,9 l/100 km za vozilo s benzinskim pogonom. Na temperaturama okoline do 34 stepena Celzijusa, VISION EQXX znatno je nadmašio svoj prethodni najbolji rezultat.
"S iznimnom potrošnjom od samo 7,4 kWh/100 km, VISION EQXX nastavlja pružati vrijedne podatke za kontinuirani razvoj naprednih tehnologija električne učinkovitosti. Kao što se i očekivalo, svi su sistemi savršeno funkcionirali u pustinjskim uvjetima, s lakoćom su se nosili s izazovima poput završne obrade površine ceste i temperature, kao i prašine. Još jedan dokaz da je električni pogon spreman za globalna tržišta", rekao je Markus Schäfer, član upravnog odbora Mercedes-Benz Group AG, direktor tehnologije.
Polazna tačka za učinkovitu vožnju na Arapskom poluotoku bio je Mercedes-Benz centar u Rijadu (Saudijska Arabija). Odredište je bio nedavno otvoreni Mercedes-Benz Brand Center u Dubaiju (Ujedinjeni Arapski Emirati). Ruta od 1.010 km je pređena u ukupnom vremenu vožnje od 14 sati i 42 minute.
Nakon što je krenuo iz Rijada u 4.15 ujutro s punom baterijom, VISION EQXX imao je još 309 km dometa kada je stigao u Dubai u 19.57 sati. Ruta je uključivala urbane i prigradske dijelove u Rijadu i Dubaiju s gustim saobraćajem, kao i duge dionice autoceste preko otvorene pustinje.
VISION EQXX je dvaput dokazao svoju sposobnost da pređe više od 1.000 km s jednim punjenjem (Sindelfingen – Cassis i Untertürkheim – Silverstone). Svrha ovog trećeg putovanja bila je povećati učinkovitost u svim područjima i ispitati performanse sustava u ekstremnim pustinjskim uvjetima. Posebno zanimljivo u suhoj pustinjskoj vrućini do 34 stepena Celzijusa bilo je napredno upravljanje toplinom automobila.