Mercedes pokušava pronaći optimalan put u ovo vrijeme velikih promjena za autoindustriju.
U ova izazovna vremena i najbolji teško pronalaze dobitnu formulu. Slično je i s Mercedesom koji je primoran korigovati svoj razvoj, posebno kad je dizajn u pitanju. To se posebno odnosi na EQ seriju predvođenu modelom EQS, koji je privukao pažnju rekordnom aerodinamikom, ali i za Mercedes nekonvencionalnim dizajnom.
Jajasta forma
Naglašena aerodinamika dolazi kao posljedica trovolumenskog oblika naglašeno "jajaste" forme. Time je automobil dobio optimiziran oblik, ali je izgubio Mercedesovu prepoznatljivost kojoj streme najodaniji poklonici marke. A to se ne može zanemariti.
Potvrdio je to osobno Christoph Starzynski, zamjenik voditelja za razvoj automobila, koji je potvrdio kako će se u budućnosti više paziti na estetiku. "Imali smo taj komentar i ozbiljno ga shvaćamo", rekao je Starzynski za Top Gear.
Sve ono što nas očekuje najavio je koncept CLA, bar kad je u pitanju izgled nekih budućih modela s električnim pogonom. "Gledajući dizajnerski jezik u konceptu CLA i možda gledajući malo više u budućnost, mislim da definitivno možemo vidjeti da će to biti usvojeno", rekao je.
CLA je budućnost
Starzynski je naglasio kako je Concept CLA pokazatelj onoga što bismo trebali očekivati od budućnosti Mercedes-EQ dizajna. I tu dolazi još jedna novost. Za razliku od EQE, EQS i EQC, on izbjegava oznaku "EQ" na modelu i potvrđuje kako dolazi vrijeme kad će ova dvoslovna oznaka biti jednostavno suvišna na Mercedesovim modelima.
Izvršni je direktor tako otkrio da će potpuno električna G-klasa biti prvi model koji će odustati od EQ imenovanja kada bude predstavljen u prvom kvartalu ove godine.