McDonald's je saopćio da doživljava 'značajan' udarac na poslovanje, budući da kupci na Bliskom istoku i drugdje bojkotuju kompaniju zbog njene navodne podrške Izraelu.
Izvršni direktor Chris Kempczinski priznao je ovo u objavi na LinkedInu, te rekao da smatra da je to posljedica "dezinformacija".
On je drugi šef velike američke kompanije koji se suočava sa problemom poslovnih gubitaka izazvanih ratnim napetostima između Izraela i Gaze.
Starbucks je također među kompanijama koje su pogođene dešavanjima u Palestini.
"Nekoliko tržišta na Bliskom istoku i neka izvan regije doživljavaju značajan poslovni udar zbog rata i povezanih dezinformacija koje utiču na brendove poput McDonald'sa", napisao je Kempczinski u poruci, javlja BBC.
"Ovo je obeshrabrujuće i neutemeljeno. U svakoj zemlji u kojoj poslujemo, uključujući muslimanske zemlje, McDonald's s ponosom predstavljaju lokalni operateri", rekao je on.
McDonald's se oslanja na hijade neovisnih kompanija koje posjeduju i upravljaju većinom od svojih više od 40.000 trgovina širom svijeta.
McDondald's je među velikim Zapadnim lancima restorana brze hrane koji su pogođeni bojkotom koji je uslijedio nakon izraelske ofanzive na Pojas Gaze. Kako je objavila agencija Reuters, Zapadni brendovi taj bojkot osjete u Egiptu i Jordanu, a to je sve više slučaj i u drugim državama, kao što su Kuvajt i Maroko.
Jedan od razloga za bojkot je i taj što su neke od spomenutih kompanija zauzele proizraelske stavove i/ili zbog navoda da imaju finansijske veze s Izraelom.