sedmerosjed

Mazda predstavlja novu perjanicu za Evropu

S Mazdom CX-80 (2024.) japanski proizvođač predstavlja novi maxi model koji bi trebao biti u petmetarskoj kategoriji premium SUV vozila. Postoji više motora i mnogo konfiguracija interijera koje možete izabrati. Mazda još nije objavila cijenu.

Mazda CX-80 (2024) je veliki brat Mazde CX-60 i nalazi se odmah ispod Mazde CX-90, koja je namijenjena sjevernoameričkom tržištu. Nova Mazda CX-80 predstavlja vrh japanskog portfelja i prvenstveno je namijenjena nerviranju svojih kolega premium marki kao što su Mercedes, BMW & Co. Mazda CX-80 može se naručiti od 7. maja 2024. u pet linija opreme (Exclusive Line, Takumi, Homura, Takumi Plus i Homura Plus), a isporuka se očekuje od kraja septembra 2024. - uključujući šestogodišnju kauciju. Već izdašno opremljen osnovni model PHEV kreće se od 55.350 eura, CX-80 e-Skyactiv PHEV u najvišoj izvedbi Takumi Plus dostupan je kao opcijski 6-sjed po cijeni od 67.850 eura - nije previše za luksuzni SUV više klase s tri redovi sjedala (sve cijene od: april 2024.).

Mazda CX-80 (2024), koja je uvijek opremljena automatskim mjenjačem s osam stepeni prijenosa i pogonom na sve točkove, dostupna je s dva motora. Kao plug-in hibrid e-Skyactiv PHEV, 2,5 l četverocilindrični benzinski motor i elektromotor integriran u mjenjač proizvode 327 KS (241 kW) snage sistema i 500 Nm okretnog momenta. Do 100 km/h trebao bi stizati za 6,8 s, uz ograničenje brzine od 195 km/h. Prema WLTP standardu, PHEV bi trebao trošiti 23,9 kWh električne energije plus 1,6 l Super na 100 km i moći voziti 60 km isključivo električno. Kao alternativa, tu je 3,3 l redni šestocilindrični turbo dizel s 254 KS (187 kW ) u CX-80 e-Skyactiv D254, koji je podržan integriranim blagim hibridnim električnim motorom od 48 V. Mazda navodi da je kapacitet vuče 2500 kg u oba slučaja.

Clicky