Maserati je novi GranTurismo premijerno otkrio još u oktobru prošle godine. Tek sada možemo vidjeti interijer. GranTurismo nastupa u tri izvedbe. Ulazna je Modena čiji 3.0 V6 twin-turbo daje 496 KS. Dalje slijedi Trofeo s istim motorom, ali osnaženim na 557 KS. Na mjestu top izvedbe je električni Folgore koji raspolaže s čak 761 KS i baterijom kapaciteta 92.5 kWh.
Sve rečeno smo znali i prije, ali sada možemo vidjeti i kabinu. Donosi 2+2 koncept sjedala, a Maserati će ponuditi nekoliko osnovnih stilova, ali i brojne mogućnosti personalizacije. Očekivano, veći dio prednje armature donosi dizajn viđen na novom Grecaleu. Najveća novost su u kožu presvučeni dijelovi armature. Modena je u bež-crnoj kombinaciji s drvenim umecima, Trofeo donosi crno-crvenu kombinaciju s detaljima od karbona, a Folgore je u bijelo-plavom stilu.
Očekivano, kokpit je digitalni, a nastavlja se na središnji zaslon infotainmenta dijagonale 12,3 inča. Tu su i dodatni zaslon od 8,8 inča, luksuzni digitalni sat te head-up zaslon. Nekima bi moglo zasmetati što nema fizičkih prekidača ventilacije i klime. U Maseratiju naglašavaju kako je upravljanje preko kontrola osjetljivih na dodir vrlo jednostavno i brzo. Tačka na i je upravljač sa Strat-stop tipkom i Manettino prekidačem, poznat s prije spomenutog modela Grecale.
Sva sjedišta uključujući ona u drugom redu izgledaju vrlo udobno. Prostora za glavu bi trebalo biti dovoljno, za koljena će pak biti tijesno. Ipak je ovo rasni GT, a u prilog tomu ide i odličan Sonus Faber hi-fi sustav s 19 zvučnika i 1195 W snage. Ušiveni logotip na svakom sjedištu, zajedno s italijanskom zastavom na armaturi, te natpisi "Since 1914" su oni detalji zbog kojih se Maserati voli.