KOJA JE BOLJA?

Marylin Monroe vs Kate Moss: Slavna manekenka rekreirala jednu od najpoznatijih filmskih scena

Britanska modna ikona Kate Moss nedavno je proslavila jubilarni, 50. rođendan

Britanska modna ikona Kate Moss nedavno je proslavila jubilarni, 50. rođendan, no čini se i dalje misli raditi punom parom.

Zlobnicima koji su pomislili da će sada usporiti još uvijek vrlo tražena manekenka uputila je poseban "pozdrav".

Nakon što je svoj rođendanski party 16. januara, organizirala u jednom od najboljih pariških restorana Laurent i napustila ga među posljednjima, ogrnuta krznenom prijateljice Charlotte Tilbury, pokazalo se da njihovo druženje na zabavi do jutra nije bilo ni najmanje slučajno. Još uvijek iznimno lijepu partijanericu i britansku beauty mogulicu, osim prijateljstva povezuje zajednički pothvat – kampanja nove linije ruževa brenda Charlotte Tilbury.

U nedavno predstavljenom videu, Kate Moss je rekreirala jednu od najpoznatijih filmskih scena, tačnije onu iz filma "‘Muškarci više vole plavuše". Naime, u reklamnom videu Kate ima frizuru filmske dive iz zlatnog doba Hollywooda i styling koji je kopija izgleda nenadmašne Marilyn Monroe kada pjeva pjesmu "Diamonds Are a Girl‘s Best Friend". Boja haljina Merlinke i Kate Moss gotovo se podudaraju, razlikuju se u dužini: britanska manekenka pokazala je da još uvijek, u 50. godini, ima prekrasne noge, dok Merlinka blista u dugoj haljini. U svima znanoj pjesmi Marilyn Monroe očarala je udvarače koji ju obasipaju svjetlucavim "kamenčićima", dok muškarce iz reklamnog spota čija je zvijezda Kate Moss, privlače njene pune usne.

Sudeći po tome kako linija ističe i punoću i sjaj, čini se da je gotovo s vladavinom mat ruževa. Žene ponovno žele blistave usne, biti lijepe poput Merlinke, odnosno njene suvremene "reinkarnacije", Kate Moss u kampanji brenda čija je osnivačica bivša britanska vizažistica, omiljena među slavnim osobama, piše Daily Mail. Poznata je po tome što je proučavala je "arhitekturu usana" holivudskih zvijezda kako bi osmislila potpuno novu paletu nijansi.

"Uvijek se zabavljamo oblačeći se na setu, a ova kampanja podigla je presvlačenje na višu razinu: zaista smo utjelovili holivudske ikone prošlosti i povezali ih sa sadašnjošću", rekla je Kate Moss dodajući kako su joj najdraže nude nijanse ruževa.

Clicky