Brzi rast

Mala porodična fabrika stolarije iz Dervente osvaja regionalno i evropsko tržište: Kvalitet uvijek prolazi

Rastući izvoz aluminijske i PVC stolarije iz Bosne i Hercegovine na regionalna i evropska tržišta, kao i sve veći broj kompanija koje se bave ovom djelatnošću, ukazuju na kvalitetu i potencijal bh. proizvoda. Andrej Nagradić, direktor kompanije Niwex iz Dervente, ističe kako je njegova firma izrasla iz male porodične kompanije u respektabilnog igrača u industriji.

"Prešli smo s trgovine na proizvodnju prije 16 godina, prepoznajući potencijal u AL i PVC stolariji i zaštiti od sunca. U 2020. godini, odlučili smo proširiti svoje poslovanje izgradnjom nove multifunkcionalne hale. Iako je pandemija Covid-19 odgodila ovu investiciju, uspješno smo je dovršili 2022. godine s investicijom od oko 400 hiljada KM", objašnjava Nagradić.

Jedan od uspješnih poteza kompanije bio je ulaganje u inovativne tehnologije koje omogućuju poboljšanje proizvoda i proizvodnje.

"Ulaganjem u nove strojeve i tehnologije, smanjujemo ekološki otisak i istovremeno povećavamo proizvodne kapacitete. To nas čini atraktivnim partnerom na sve zahtjevnijem tržištu", kaže Nagradić.

Sektor PVC i aluminijske stolarije prolazi kroz značajne promjene, posebice sa sve većim fokusom na energetsku efikasnost i održivost. Povećana svijest o klimatskim promjenama donosi i nove standarde, što stvara dodatne prilike za kompanije koje su već usvojile održive prakse.

Međunarodna tržišta, posebno u Evropi, sve više traže proizvode koji su ne samo visokokvalitetni, nego i ekološki održivi. To otvara nove prilike za izvoz, ali i zahtjeva od kompanija da se prilagode novim ekološkim standardima, što može predstavljati izazov za one koji zaostaju.

Nagradić naglašava da danas imaju kompletan proizvodni proces.

"Radimo sve, od nabave i skladištenja AL i PVC materijala, do finalne montaže i isporuke gotovog proizvoda. U saradnji s USAID projektom 'Diaspora Invest' i posrednicima za izvoz na norveško tržište, trenutno istražujemo nove mogućnosti za širenje", kaže Nagradić.

Dodaje da norveško tržište pokazuje veliko zanimanje za visokokvalitetne i energetski efikasne proizvode, što odgovara profilu proizvoda koje proizvodi ova kompanija.

Još jedan važan aspekt je fokus kompanije na obuku i edukaciju zaposlenih.

"Vjerujemo da su naši zaposleni najveći kapital. Stalnim obukama i radionicama osiguravamo da su u toku s najnovijim trendovima i tehnologijama, što direktno utječe na kvalitetu naših proizvoda. Vidimo se kao pretežno izvozno orijentiranu kompaniju u narednih 10 godina. Investicije u automatizaciju i edukaciju zaposlenih će nam omogućiti da održimo kontinuirani rast. Povezivanje s dijasporom preko USAID-a je od izuzetnog značaja za našu kompaniju, pogotovo jer planiramo otvaranje poslovnica u zemljama zapadnog tržišta. Nećemo stati i nastavljamo raditi dalje", zaključuje Nagradić, sapćeno je iz USAID projekta 'Diaspora Invest'.

Clicky