Ekonomija

Limometal na sajmu u Štutgartu kupio skupocjenu mašinu, uskoro nova radna mjesta

Privredni sajmovi su odlična prilika za pojedince i firme da se upoznaju sa novitetima u svojoj oblasti rada, ostvare potrebne kontakte, na licu mjesta dožive inovacije, te demonstracije i prezentacije proizvoda u praktičnoj upotrebi.

Znanje je kapital svake kompanije, a svi oni koji žele biti ukorak sa trendovima, informirati se i razvijati svoje poslovanje, postati konkurentniji na tržištu ulažu vrijeme i novac u redovito učenje, odlaske na seminare, dobijanje certifikata i licenci, ali i učešće na sajmovima.

Čelnici cazinske firme Limometal d.o.o., jednog od lidera na Balkanu u sektoru proizvodnje i prodaje krovno-fasadnih profilisanih limova, prepoznali su značaj ovih „alata“ u unaprijeđenju poslovanja, te su učestvovali na nedavno završenom sajmu „Krov i drvo“ (DACH + HOLZ International 2020) u Štutgartu.

U pitanju je najveći stručni sajam krovopokrivačke i drvne industrije u Evropi, koji posjećuju krovopokrivači, tesari, krovni instalateri, inženjeri, arhitekte i projektanti.

Sajam je osnovan davne 1957. godine, održava se svake druge godine u Štutgartu ili Kelnu, te u prosjeku okuplja oko 600 izlagača iz zemlje i svijeta te oko 50.000 stručnih posjetitelja.

Predstavnici uspješne domaće firme upoznali su se sa trendovima u struci, ostvarili nove kontakte, ali i svojim radnim alatima dodali jedan novi.

“Posjeta Štutgartu je bila i prilika za kupovinu nove mašine. Naša očekivanja su da ćemo sa ovom ovom mašinom za 40% unaprijediti i ubrzati proizvodnju, i otvoriti nova radna mjesta”, kažu iz Limometala, gdje se pripremaju za sajam u Sarajevu, poslije kojeg u aprilu idu na sajam u Beograd.

 

Clicky