Seminar "Lilium Digital Day", koji je održan u četvrtak, 24.03., u prelijepom ambijentu Herceg Etno Sela Međugorje, okupio je više od 140 učesnika, koji su na seminaru imali priliku slušati o raznim temama iz oblasti digitalnog marketinga, s ciljem efektnijeg iskorištavanja njegovih mogućnosti u svojem biznisu.
U digitalnom dobu za uspješno poslovanje nije potrebna samo digitalna strategija, nego kvalitetno postavljena biznis strategija.
Govornici, zaposlenici Lilium agencije za digitalni marketing, okupljenima su prenijeli svoje znanje o pristupu kreiranja kvalitetne biznis strategije i savjete o iskorištavanju svih mogućnosti koje digitalni marketing pruža u polju generiranja novih kupaca, podijelili su svoje najbolje prakse i znanja koja su stekli u radu s više od 500 kompanija, te uklonili nedoumice koje su učesnici imali o digitalnog marketingu.
Svi menadžeri, preduzetnici i rukovodioci, bilo da se radi o javnom ili privatnom sektoru, trebaju biti upoznati sa tehnikama i alatima oglašavanja putem interneta kako bi razumjeli proces kupovine i donošenja odluka o kupovini koji prolaze njihovi klijenti. Obzirom na to, u sklopu jednodnevnog Lilium Digital Day seminara Edin Halilović, Semir Musić, Sanjin Kolaković i Maida Kovač, obradili su sljedeće teme:
- Kako pisati na internetu u poslovne svrhe
- Video u digitalnom marketingu
- Kako poboljšati korisničko iskustvo na webu
- Digitalna strategija i eCommerce kampanje
- Promocija na društvenim mrežama, kako izbjeći najčešće greške
- Neiskorištene mogućnosti koje pruža Google oglašavanje
Svjesni važnosti ove teme, podršku ovom događaju pružili su Džajić Commerce, Union Foods, Mak Zara, Kramar, Ledo, Ella voda i Herceg Etno Selo Međugorje.
Učesnicima je po završetku seminara uručen certifikat, a najsretniji od njih je dobio na poklon noćenje u Hotelu Monti za dvije osobe.