Morat ćete da žmirite ako želite da uočite razlike.
Lamborghini je prvi put u više od 20 godina otkrio redizajniranu verziju ikoničnog logotipa bijesnog bika.
Novi logo ima ažurirani font i bik gubi veliki dio svog prethodnog 3D izgleda.
Prema riječima Lamborghinija, novi logo je bolji prikaz "hrabrih, neočekivanih i autentičnih" vrijednosti misije brenda.
Evo, pogledajte ovo izbliza. Ne, ne, još bliže. To je bolje, ali ćete verovatno i dalje morati da žmirite; Lamborghini je upravo otkrio redizajniranu verziju ikoničnog logotipa bijesnog bika po prvi put u više od 20 godina.
Promjene na logotipu su minimalne, a pod pretpostavkom da niste Lamborghini historičar ili logo fetišista, lako biste ih mogli propustiti. Novi grb je malo ublažen, izgubivši svoj prethodni 3D izgled. Na vrhu logotipa, font "Lamborghini" ima "širi" izgled za koji kompanija kaže da je zapravo dio novog zvaničnog Lamborghinijevog slova dizajniranog da dočara ugaonost svojih automobila.
We have renewed our historic logo to adapt the brand's visual expression with the "brave," "unexpected," and "authentic" values of our "Driving Humans Beyond" mission and is part of the ongoing process of evolution, initiated with our Direzione Cor Tauri strategy.#Lamborghini
— Lamborghini (@Lamborghini) March 28, 2024
Lamborghini kaže da je novi logo više od samo osvježene značke, i da je zapravo dio veće transformacije brenda. Prema Lambu, novi logo bolje predstavlja "hrabre, neočekivane i autentične" vrijednosti misije brenda, koja uključuje "Driving Humans Beyond".
Crna i bijela preuzimaju kao primarne boje logotipa, dok žuta i nova zlatna nijansa postaju nove akcentne boje. Odmah nakon predstavljanja, brend je počeo koristiti novi logo na svom kanalu društvenih medija – bez štita. To je zato što Lamborghini želi da mu "daje još veći značaj" dozvoljavajući legendarnom biku da postoji odvojeno od grba. Ne brinite, međutim, štit će i dalje ponosno krasiti Lamborghinijeva vozila. Kompanija obećava da je bik bez štita samo zbog svog digitalnog otiska.