Luksuzna korejska marka Genesis je najavila da će se njihov automobil visokih performansi zvati Magma i dao nam prvi uvid u svoj prvi potpuno električni sportski automobil naziva GV60 Magma. Prema korejskoj firmi program Magma "reinterpretira performanse i luksuz s ciljem prikazivanja automobilskih inovacija i tehnologije".
Prvi u liniji Magma
Znamo da će GV60 Magma stići sljedeće godine kao prvi proizvodni model iz Genesisovog programa Magma, a konceptni automobil premijerno prikazan u Genesis Houseu u New Yorku vrlo je blizu toga da bude spreman za proizvodnju.
Genesis GV60 Magma temelji se na istoj E-GMP arhitekturi kao Kia EV6 i Ioniq 5 - plus popularna nova N verzija Hyundaija. Očekujemo da ćemo vidjeti malo više snage od Genesisa u usporedbi s Hyundaijem koji ima 641 KS.
Postavka baterije i elektromotora ne bi se trebala previše razlikovati od Hyundai Ioniq 5 N, s baterijom od 84 kWh i elektromotorom na svakoj osovini. Izvana možemo uočiti dosta promjena na karoseriji u odnosu na osnovni GV60.
Pregršt sportske tehnologije
Tu je širi trag (40 mm širi od standardnog automobila), spušteni ovjes i novi branik sprijeda s fokusom na usis zraka i funkcije hlađenja za baterije, električne motore i kočnice. Izlazi unutar lukova kotača poboljšavaju protok zraka i poboljšavaju hlađenje kočnica.
Magma ima točkove od 21 inča (iste veličine kao oni na Ioniqu 5 N) u obliku aero-diska, za koji Genesis kaže da još više pomaže pri hlađenju kočnica. Na krovu se pojavio niz “peraja” koje usmjeravaju zrak na novi krovni spojler, a straga je iskočio i difuzor.
Unutrašnjost GV60 je dobila nekoliko izmjena. Puno je prošiva u obliku dijamanta, školjkasta su sjedala u narandžastoj boji i puno je narandžastih šavova posvuda. Volan također ima gornju središnju oznaku u narandžastoj boji.
Očekujemo da ćemo produkcijsku verziju GV60 Magma Concept vidjeti kasnije ove godine, prije nego što stigne u Evropu kako bi konkurirao bratu Hyundai Ioniq 5 N, ali i Porsche Taycanu i Tesli Model Y Performance.