Društvena mreža TikTok zaslužna je za popularnost mnogih današnjih zvijezda poput Charli D‘Amelio i Addison Rae. Međutim, malo je korisnika kojima je sadržaj koji objavljuju na TikToku jedini izvor prihoda.
Za razliku od YouTubea, koji stvarateljima sadržaja omogućava da zarade na oglasima koji se prikazuju prije, tokom i poslije njihovih videa, TikTok je svojim korisnicima tek nedavno omogućio participiranje u prihodima od oglasa, piše Business Insider.
Mreža je korisnicima omogućila da si međusobno šalju virtuelne "darove" koji se kasnije mogu pretvoriti u novac, a ustanovila je i fond iz kojeg se korisnicima s najmanje 10 hiljada sljedbenika i 100 hiljada pregleda u 30 dana isplaćuju određena sredstva. Nedavno je TikTok korisnicima koji sadržaj emitiraju uživo omogućio da gledatelje pretvore u pretplatnike, no ta se mogućnost još uvijek testira.
Neki su korisnici TikToka Insideru rekli da su isplate koje su dobili preko spomenutog fonda, tzv. Fonda stvaratelja, zaista male, a čak su se i velike zvijezde poput pisca Hanka Greena i vlogera Jimmyja "MrBeasta" Donaldsona požalile da su na TikToku zaradili crkavicu, a ne neko bogatstvo. Green je u januaru ove godine otkrio da je za svakih 1.000 pregleda na TikToku zaradio između 0,02 i 0,03 dolara.
Influenser za osobne finansije, Preston Seo, kojega na TikToku prati 2,3 miliona korisnika, otkrio je Insideru da je između januara i maja 2021. godine zaradio 1.664 dolara. Kako je rekao, on na dan od svog TikTok profila zaradi između devet i 38 dolara.
Stvarateljica ASMR sadržaja Lucy Davis rekla je od svakog prijenosa uživo zaradi između 20 i 300 dolara.
Australski stvaratelj sadržaja Jakey Boehm, koji na TikToku korisnicima pokazuje sebe dok spava, jednom je u mjesec dana zaradio 34 hiljade dolara.
"To su novci koji vam mogu promijeniti život", rekao je Boehm za Insider.
"Kada sam u jednoj sedmici zaradio 5.000 dolara, pomislio sam: ‘Ovo je veliko, mogu ovdje napraviti neku ludost‘."
Budući da isplate iz Fonda stvaratelja nisu izdašne, mnogi TikTori kućni budžet popunjavaju tako što objavljuju - oglase. Naravno, novac koji od kompanija mogu dobiti za jednu ili više sponzoriranih objava ovisi o tome koliko imaju sljedbenika.
Jedna sponzorirana objava na kanalu Prestona Sea kompaniju će koštati otprilike 600 dolara. Stvarateljica sadržaja iz američkog grada Atlante Symphony Clarke, koju na TikToku prati 200 hiljada korisnika, sponzorirane objave naplaćuje između 350 i 600 dolara. TikToker Alex Ojeda, kojeg prati oko osam miliona drugih TikTokera, svaki sponzorski video naplati barem 20 hiljada dolara. Drugi TikTokeri zarađuju tako što prave sadržaj koji kompanije objavljuju na svojim TikTok profilima. Fitness utjecajnica Salha Aziz kompanijama stvaranje jedne objave naplaćuje stotine dolara.
TikTokeri mogu zarađivati i tako što će u svojim videima promovirati pojedine pjesme. Nicole, Natalie i Nika Taylor, koje na TikToku prati više od 11 miliona korisnika, rekle su Insideru da pojavljivanje neke pjesme u jednom svom videu naplaćuju 750 dolara. Ako će se pjesma pojaviti u dva videa, onda će to diskografsku kuću ili muzičara koštati 1.400 dolara, a pojavljivanje u tri videa dođe 2.000 dolara. TikTokeri s manje pratitelja istu uslugu mogu naplatiti između 20 i 150 dolara.