Uprkos paprenoj cijeni svi primjerci su rasprodani u svega nekoliko minuta, a sada možemo vidjeti ko ih je kupio.
Podsjetimo, svaki je kupac svoj primjerak Golfa platio 76.410 eura, a ukupno je proizvedeno 333 primjeraka. Da stvari budu bizarnije, izdanje na kojem se temelji, Golf R 20 Years, prodavao se po cijeni od 59.995 eura.
Volkswagen je visoku cijenu pokušao opravdati brojnim atraktivnim detaljima. Pritom je i samu primopredaju doveo na viši nivo. Ključevi automobila su tako isporučeni u posebnoj dekorativnoj kutiji s malim poklonom.
A primopredaja je organizirana u sklopu posebne svečanosti na kojoj su se okupili brojni vlasnici primjeraka iz serije 333. Dogodilo se to u Autostadtu u Wolfsburgu, a tamo se okupilo 20 kupaca limun-žutih Golfova.
Podsjetimo, postavljeni na 19-inčne Estoril naplatke i opremljeni Akrapovič ispuhom ispod poklopca imaju isti 2.0 TSI, ali sada nasviran na 333 KS. Ovako motorizirani Golf uhvati 100 km/h za 4.6 sekundi i ne posustaje do 270 km/h.
No, vratimo se mi na cijenu. Ovaj je Golf koji se nudi isključivo u Njemačkoj skuplji je i od Audija RS3 s petcilindrašem. Skuplji je i od Porschea 718 S Cayman S. I onda se mnogi pitaju kako to da kupci golfa ne skidaju osmijeh s lica. Jednostavno, kad emocije prevladavaju razum, sve je moguće. Ko zna, možda dočekamo i Golf sa šesterocifrenom cijenom.