ALFARRARI

Klasični Alfa Romeo 2000 GT Veloce skriva 3.6 V8 iz Ferrarija 360 Modena

Četiri godine rada na ovoj Alfa Romeo 2000 GT Veloce iz 1973. godine, dobilo je dobar završetak jer je u jednom autu spojena sva ljubav prema klasičnim Alfama i Ferrariju

Postoje mješavine stare i nove tehnologije u kojima se konstruktori zanesu i lako prelaze granice dobrog ukusa, no tu su i primjeri u kojima se sve radi s mjerom, s dobro određenim stepenom prilagodbe i posredno podizanjem vrijednosti nekad starodobnog originala.

Ovaj klasični Alfa Romeo spada u tu drugu kategoriju, a dolazi s Ferrarijevim V8 motorom. Četiri godine rada na ovoj Alfa Romeo 2000 GT Veloce iz 1973. godine, dobilo je dobar završetak jer je u jednom autu spojena sva ljubav prema klasičnim Alfama i Ferrariju.

Naime, australski entuzijast za automobile Jeff koji je svog ljubimca doveo na jedan lokalni meet spasio je ovaj primjerak Alfe od propadanja i odlučio mu podariti novi život, i to kakav…

Uz sve preinake, najvažnija je bila zamjena standardnog 2,0-litrenog benzinca većim motorom koji je ovu klasičnu Alfu učinio nečim stvarno posebnim.

Odabrao je Ferrarijev 3,6-litreni V8 (Tip F131) atmosferac koji pokreće model 360 Modena, a Jeff kaže kako je manji problem bio nabaviti motor, a veći i posao i trošak prilagoditi Alfu 2000 GT Veloce primanju tolikog motora.

Iako je V8 iz 360 Modene dosta kompaktan i nije bitno duži od izvornog četverocilindraša, širi je i viši, pa u nekim područjima ispod prednjeg poklopca postoji samo centimetar razmaka. Štos iz originala: Jeff je sprijeda postavio poklopac s ostakljenjim dijelom kako bi se motor vidio kao i kod 360 Modene.

Na motor je spojio ručni mjenjač sa šest stepeni prijenosa izvađen iz Subarua BRZ, a koji, zanimljivo, bez problema drži moment Ferrarijeve mašine pod kontrolom te snagu šalje na stražnju osovinu.

Interijer je također prilagođen i nije previše diran, a eksterijer je završen u žutoj boji sa sivim prugama, a postoje čak i novi logotipi kao kombinacija Alfinog i Ferrarijevog amblema. Osim toga, instalirani su klima uređaj i tempomat, jer je Jeffova namjera svakodnevno koristiti ovaj automobil.

Snaga iznosi oko 400 KS što je prilično više od originalnih 130 KS na radilici koju je postizao originalni 2-litreni motor.

Clicky