Postoje mješavine stare i nove tehnologije u kojima se konstruktori zanesu i lako prelaze granice dobrog ukusa, no tu su i primjeri u kojima se sve radi s mjerom, s dobro određenim stepenom prilagodbe i posredno podizanjem vrijednosti nekad starodobnog originala.
Ovaj klasični Alfa Romeo spada u tu drugu kategoriju, a dolazi s Ferrarijevim V8 motorom. Četiri godine rada na ovoj Alfa Romeo 2000 GT Veloce iz 1973. godine, dobilo je dobar završetak jer je u jednom autu spojena sva ljubav prema klasičnim Alfama i Ferrariju.
Naime, australski entuzijast za automobile Jeff koji je svog ljubimca doveo na jedan lokalni meet spasio je ovaj primjerak Alfe od propadanja i odlučio mu podariti novi život, i to kakav…
Uz sve preinake, najvažnija je bila zamjena standardnog 2,0-litrenog benzinca većim motorom koji je ovu klasičnu Alfu učinio nečim stvarno posebnim.
Odabrao je Ferrarijev 3,6-litreni V8 (Tip F131) atmosferac koji pokreće model 360 Modena, a Jeff kaže kako je manji problem bio nabaviti motor, a veći i posao i trošak prilagoditi Alfu 2000 GT Veloce primanju tolikog motora.
Iako je V8 iz 360 Modene dosta kompaktan i nije bitno duži od izvornog četverocilindraša, širi je i viši, pa u nekim područjima ispod prednjeg poklopca postoji samo centimetar razmaka. Štos iz originala: Jeff je sprijeda postavio poklopac s ostakljenjim dijelom kako bi se motor vidio kao i kod 360 Modene.
Na motor je spojio ručni mjenjač sa šest stepeni prijenosa izvađen iz Subarua BRZ, a koji, zanimljivo, bez problema drži moment Ferrarijeve mašine pod kontrolom te snagu šalje na stražnju osovinu.
Interijer je također prilagođen i nije previše diran, a eksterijer je završen u žutoj boji sa sivim prugama, a postoje čak i novi logotipi kao kombinacija Alfinog i Ferrarijevog amblema. Osim toga, instalirani su klima uređaj i tempomat, jer je Jeffova namjera svakodnevno koristiti ovaj automobil.
Snaga iznosi oko 400 KS što je prilično više od originalnih 130 KS na radilici koju je postizao originalni 2-litreni motor.