Kinoscope program 29. Sarajevo Film Festivala prikazuje 18 filmova

Kinoscope program 29. Sarajevo Film Festivala prikazat će 18 filmova, od kojih 6 pripada sekciji Kinoscope, 6 sekciji Kinoscope Real i 6 sekciji Kinoscope Surreal.

Na programu su filmovi iz Francuske, Španije, Kanade, Mađarske, Danske, Hrvatske, Belgije, SAD, Demokratske Republike Kongo, Južnoafričke Republike…

Film „Orlando - moja politička biografija“ reditelja Režija Paula B. Preciada u kojem uloge tumače Oscar-Roza Miller, Janis Sahraoui, Liz Christin, Elios Levy i Victor Marzouk, govori o tome kako je Virginia Woolf 1928. godine napisala roman Orlando, prvi roman u kojem glavni lik usred priče mijenja pol. Stotinu godina kasije, transrodni pisac i aktivista Paul B. Preciado odlučio je poslati filmsko pismo Virginiji Woolf: njen Orlando izašao je iz okvira njene mašte i živi životom koji ona nije mogla ni zamisliti.

Špansko/francuski film „Vječita slika“ koji je režirala Laura Ferrés priča o nestanku i maloljetne majke Antonie u španjolskoj provinciji. Pedeset godina kasnije, i znatno dalje od mjesta njenog nestanka, Carmen, introvertna casting direktorica, traži ljude koji su voljni podijeliti vlastita sjećanja na dolazak u novi grad. Tokom potrage upoznaje Antoniju, a njena impulsivna narav narušava Carmeninu samoću.

Uloge: María Luengo, Rosario Ortega, Saraida Llamas, Claudia Fimia, Mila Collado, Dolores Martínez

Kanadsko/Mađarski film/Hravstski film "Beskrajni bazen" koji je režirao Brandon Cronenberg priča je o jednom izolovanom ostrvskom odmaralištu u kojem James i Em uživaju u savršenom odmoru, prekrasnim plažama, fantastičnom osoblju i sunčanju. Na nagovor zavodljive i misteriozne Gabi, njih dvoje napuštaju odmaralište i zatiču se u okruženju punom nasilja, hedonizma i neopisivog užasa. Tragična nesreća suočava ih s politikom nulte tolerancije za kriminal: počinioci mogu biti smaknuti ili, ukoliko su dovoljno bogati, mogu posmatrati vlastitu smrt.

Uloge: Alexander Skarsgård, Mia Goth, Cleopatra Coleman, Jalil Lespert, Thomas Kretschmann, Jeffrey Ricketts, John Ralston, Amanda Brugel, Caroline Boulton

Danski film „Bijeg iz iluzije“ u režiji Karoline Lyngbye u kojem uloge tumače Marie Bach Hansen, Mikkel Boe Følsgaard, Mihlo Olsen gledaoce će upoznati da parom kreativaca – Stine i Teit koji sa malim sinom Nemom napuštaju urbani život u Kopenhagenu i sele se u izolovanu šumu u Švedskoj, u nadi da će se tamo pronaći kao individue dok kontinuirano dokumentuju svoj novi život u seriji podcasta. Nažalost, shvataju da sa druge strane jezera, u odnosu na njih, živi još jedan par koji im je iznenađujuće sličan. Uskoro prevladavaju stare svađe i sebični porivi, prisiljavajući ih da se suoče s vlastitim egom.

Francuski film „Kraljevstvo životinja“ Thomasa Cailleya priča o tome kako u svijetu suočenom sa serijom genetskih mutacija zbog kojih se ljudi postepeno pretvaraju u životinje, François čini sve što može kako bi spasio svoju suprugu pogođenu tim misterioznim stanjem. I dok se stvorenja povlače u obližnju šumu, François sa svojim šesnaestogodišnjim sinom Emilom kreće na putovanje koje će im zauvijek promijeniti život.

Uloge: Romain Duris, Adèle Exarchopoulos, Paul Kircher, Jean Boronat

Film „Počinilac“ koprodukcija je SAD i Francuske, u režiji Jennifer Reeder. Jonny Baptiste je neodgovorna tinejdžerka poslana da živi sa svojom otuđenom tetkom Hildie. Na svoj osamnaesti rođendan doživljava radikalnu transformaciju usljed porodične čarolije poznate pod imenom Zauvijekstvo koja je u potpunosti redefiniše. Kada nekoliko maloljetnica iz njene nove škole nestanu, mitski divlja Jonny kreće u potragu za Počiniocem.

Uloge: Kiah McKirnan, Alicia Silverstone, Christopher Lowell, Melanie Liburd, Ireon Roach.

"Predznak" je film omnibus nastao u koprodukciji: Belgija, Nizozemska, Demokratska Republika Kongo, Francuska, Južnoafrička Republika.

Ovo je omnibus o četvero ljudi optuženih da su vještice i vješci. Uprkos svojoj zloj kobi, oni pronalaze način da jedni druge odvedu od sudbine koju im je nametnulo društvo i uvedu u fantazmagorije Afrike.

Režija: Baloji. Uloge: Eliane Umuhire, Marc Zinga, Lucie Debay, Yves-Marina Gnahoua

Tu je i film „Vicent mora umrijeti“, Francuska, Belgija u režiji Stéphana Castanga. Nepoznati ljudi iznenada počinju napadati Vincenta s namjerom da ga ubiju. Njegova prosječna egzistencija se mijenja dok stvari nasilno izmiču kontroli i on je prisiljen pobjeći i u potpunosti promijeniti svoj život

Uloge: Vimala Pons, Karim Leklou.

Ovogodišnji 29. Sarajevo Film Festival bit će održan od 11. do 18. augusta 2023. godine.