Temu, kineski brend brze mode koji je posljednjih mjeseci zauzeo maloprodaju e-trgovine u Sjedinjenim Državama, bio je najveći potrošač na reklamama na društvenim mrežama Mete Facebook i Instagram, navodi se u izvještaju.
Temuova matična kompanija PDD Holdings potrošila je oko 2 milijarde dolara na reklame s Metom samo prošle godine, prema The Wall Street Journalu.
Cifra od 2 milijarde dolara predstavlja 10% prihoda Mete od reklama prošle godine, što je skoro duplo više u odnosu na prije dvije godine.
Bogatstvo izvršnog direktora kompanije Meta Marka Zuckerberga naraslo je zbog povećane potrošnje na oglašavanje od kineskih trgovaca brze mode Temu i Shein.
U svom najnovijem izvještaju o zaradi Meta je navela da je njen prihod u četvrtom tromjesečju porastao 25% u odnosu na prethodnu godinu na 40,11 milijardi dolara, dok je prihod u cijeloj godini porastao 16% na 134,90 milijardi dolara.
Podaci o prodaji kompanije Meta bili su najbolji u posljednje dvije godine – što je potaknulo porast cijene dionica kompanije koji je katapultirao izvršnog direktora Marka Zuckerberga u stratosferu top pet najbogatijih mogula na svijetu, prema Bloomberg Billionaires Indexu.
Od četvrtka, Zuckerberg se mogao pohvaliti neto vrijednošću od 184 milijarde dolara - znatno ispred pete najbogatije osobe, suosnivača Microsofta Billa Gatesa.
Temu, koji prodaje jeftinu odjeću koju brzo proizvode trgovci na masovnom tržištu sa sjedištem u Kini, također je bio među pet najvećih potrošača reklama na Googleu, piše Journal.
Samo u prošloj godini, Temu je postavio oko 1,4 miliona globalnih oglasa na Google i najmanje 26.000 oglasa na Meta sajtovima.
Temuov rival brze mode, Shein, također je bio aktivan na tržištu digitalnog oglašavanja u SAD-u.
Shein je bio 16. najveći američki oglašivač po digitalnoj potrošnji u četvrtom tromjesečju 2023. - povećanje od 120% u odnosu na prethodnu godinu.