Nemali je broj onih koji su ostali zbunjeni novim logom Kije. Iako se već mjesecima nalazi na Kijinim automobilima nove modelske godine, novi logo korejske marke zbunio je mnoge, posebno one slabije upućene u autoindustriju. Kia je, kao i većina ostalih auto marki, odlučila pratiti trendove, pa je tako mijenjala logotip.
Recept je poznat, a to je izostanak 3D efekta i krajnje pojednostavljenje samog logotipa kako bi se uklopio u nove digitalne tehnologije. Kia je tu malo "zastranila“, pa je osim brisanja malo promijenila izgled slova, te ih spojila.
Vjerovali ili ne, postoje oni koji jednostavno više ne prepoznaju u slovima korejsku marku, pa tako umjesto "KIA“ vide "KN“. Pritom ih "obrnuto N“ ili ćirilično "I“ ne sprečava da u tražilici potraže upravo "KN".
A takvih je puno, pa tako Twitter korisnik @Shwinnabego ističe kako svakog dana mnogi u tražilicu upisuju "KN car“, "KN SUV“ i sl. Amerikanci su još zbunjeniji, pa će tako upisati „“What is KN car brand”, "What is KN” ali i konkretna imena modela kao što su “KN Carnival car,” i “KN Telluride car". Konkretno, svakog mjeseca se u tražilicu upisuju pojam "KN Car“ oko 30.000 puta. To znači da se gotovo svake minute neko pita koja je to KN auto marka.
Dodamo li ostale izvedenice u pitanju je nemali broj onih koji su ostali "izgubljeni u prijevodu“. Isto pokazuje i Google Trends. Tako se u 2021. godine s dolaskom novog logotipa primjećuje drastičan rast interesa za markom KN.
Ipak, i Kiji ne moraju biti zabrinuti. Korejsku marku svaki dan prema istraživanju Tire Meets Road ispravno upiše preko 1,8 miliona korisnika.