Dacia Sandero najprodavaniji je evropski automobil privatnim kupcima od 2017. godine. To je jedan od najpristupačnijih automobila na tržištu i ostaje dostupan isključivo s izborom čistih benzinskih i LPG motora.
Dacijin šef prodaje Xavier Martinet rekao je da je ponuda motora s unutrašnjim sagorjevanjem veliki adut u pristupačnosti Sandera, a kompanija ne planira lansirati hibridne ili električne varijante dok ne bude sigurna da postoji potražnja na tržištu.
"Kada budemo morali lansirati električni Sandero u dogledno vrijeme, pitanje zapravo nije: tehnički, što možemo učiniti? Pitanje je što traže kupci, odnosno kada će njima postati problem to što nemaju električni auto?
"Imamo isto pitanje o hibridima. Možemo li napraviti hibridni Sandero? Da.
Imamo bazu na Capturu i Cliju tako da ne bi bilo problema. No, s tehničke strane, pitanje glasi: žele li naši kupci danas platiti nekoliko hiljada eura više za kupovinu hibrida?
Odgovor je: ne baš."
Sandero dijeli svoju CMF-B arhitekturu s Renault Clijom, koji je dostupan kao hibrid, ali Martinet kaže da bi ponuda istog pogonskog sklopa u Sanderu ugrozila njegovu vrijednosnu poziciju i vjerojatno umanjila njegovu privlačnost, piše Autocar.
‘Mogli bi ponuditi sve na CMF platformi: benzin, dizel, LPG ili PHEV.
Ali, ko bi na kraju platio taj trošak raznolikosti naše ponude?
Kupac.
Aktualni Sandero bi trebao biti zamijenjen 2027./2028. novom generacijom, a ona bi vrlo vjerojatno trebala donijeti opciju struje.
"Trebala bi postojati neka vrsta elektrifikacije na najprodavanijem modelu u Evropi. Ali opet, vidjet ćemo sve u dogledno vrijeme", zaključio je Martinet.