Iako su OpenAI-jev ChatGPT i Microsoftov Copilot integrirani u najnovije hardverske i softverske proizvode sa sličnim ciljevima, Copilot nije stekao jednako povjerenje korisnika.
Microsoft tvrdi za Business Insider da je Copilot izgrađen na modelu Azure u kombinaciji sa velikim jezičnim modelima OpenAI i korisničkim podacima iz aplikacija Microsoft Graph i Microsoft 365. To znači da će Copilot imati više ograničenja od ChatGPT-a, uključujući i privremeni pristup internim podacima prije njihovog brisanja nakon svakog korisničkog upita. Drugi razlog je što neki korisnici osjećaju inferiornost Copilota u odnosu na ChatGPT jer koriste starije verzije Microsoftovih poslovnih alata, što otežava implementaciju.
Također se tvrdi da “poslovna” verzija Copilota koristi interne podatke o korisnicima za automatiziranje pomoći zaposlenima u obavljanju zadataka poput sažetaka sastanaka. Upiti povezani s tim osjetljivim podacima dolazit će iz izvora kao što je SharePoint. To također znači da odgovori neće biti brzi kao kod web-chatbota poput ChatGPT-a, koji je već obučen na informacije s cijeloga interneta.
Konačno, Microsoft smatra da negativne recenzije djelomice proizlaze iz toga što korisnici nisu vješti u pisanju uputa i često postavljaju pogrešna pitanja. Kako bi im pomogao u pisanju upita i učinkovitijem korištenju Copilota, angažirao je svog partnera BrainStorm za izradu videozapisa.