Nastavlja se gradnja tunela Hranjen, kao najzahtjevnijeg dijela buduće brze ceste Goražde – Sarajevo.
Prema riječima šefa gradilišta Enesa Ajanovića, pandemija koronavirusa nije utjecala na dinamiku radova koji se odvijaju u kontinuitetu, a radnici kompanije "Euroasfalt“ na gradilištu rade 24 sata i do sada su izgradili blizu jedan kilometar tunela.
"Sa južne strane je urađeno oko 570 metara glavne cijevi, a sa sjeverne strane oko 410 metara, znači nekih 15 do 20 km nas dijeli od prvog kilometra. Istovremeno i servisna cijev koja se isto tako radi i sa jedne i sa druge strane, urađena je preko 600 metara", ističe Ajanović.
Dodaje da su dinamiku radova koji su počeli u novembru prošle godine, donekle usporili geološki uslovi.
"Vrlo su zahtjevni geološki uslovi kako ulazimo dublje u brdo Hranjen oni se usložnjavaju sa obje strane. Međutim ne dolazi do zastoja ni odustajanja, ali radovi su usporeni zbog sve teže podgrade koju moramo da koristimo pri iskopavanju svakog narednog koraka. Postoji i problem pojave vode na sjevernoj strani, međutim to se uporedo rješava i nije zaustavilo radove. U ovom trenutku sa sjeverne strane vrši se isključivo iskop zbog pogoršanih geoloških uslova i na južnoj strani se takođe radi iskop mašinski, dok u servisnoj cijevi imamo potrebu i za manjim miniranjem", precizirao je on.
Naglasio je da je na gradnji tunela Hranjen angažovano oko 150 radnika te da se radi u tri smjene 24 sata, bez prestanka. Napominje da se poštuju i epidemiološke mjere koje su na snazi uz kontrolu radnika prilikom ulaska na gradilište.
Rok za izgradnju tunela je tri godine i u ovom trenutku teško je procijeniti da li će on biti ispoštovan. Izvjesno je da će tunel Hranjen sa 5,5 km biti najduži u BiH i drugi po veličini u bivšoj Jugoslaviji.
Izgradnju ovog infrastrukturnog objekta koji je od historijskog značaja za stanovnike BPK-a finansira JP Autoceste FBiH sa oko 82 miliona KM.