Biznis priča

Hodžić se iz Austrije vratio u BiH i pokrenuo posao: Možemo postati prepoznatljivi po industriji namještaja

Kompanija se ističe po kuhinjama, ali je također poznata po dizajnu i izradi enterijera

Direktor kompanije NovaAmbienta Nedžad Hodžić je djetinjstvo proveo u inostranstvu, ali uvijek je želio pronaći svoj put nazad kući.

"Jedan u nizu motiva, ali koji se zapravo može izdvojiti, zašto da se pokrene ova vrsta biznisa, je velika ljubav prema enterijeru i uređenju životnog prostora. Već 2006. registrujemo obrt kao stolarska radnja, a onda kreće rast i razvoj koji će nas dovesti na mjestu gdje smo sada. Naše kuhinje prepoznaju u Evropi i u domovini, stvaramo nešto što će ostati iza nas, ali najvažnije od svega – želimo vratiti nadu i vjeru da se ovdje može graditi budućnost", pojašnjava Hodžić.

Kompanija se ističe po kuhinjama, ali je također poznata po dizajnu i izradi enterijera.

"Kada pravimo naše proizvode mi zamišljamo ljude koji vole boraviti u svom domu, uživati tokom kuhanja i u druženju sa svojom porodicom i prijateljima", dodaje Hodžić.

Sa USAID projektom „Diaspora Invest“ su se povezali u okviru programa promocije i povezivanja domaćih proizvođača sa ekspertima za izvoz iz bosanskohercegovačke dijaspore.

"Kao osoba koja je provela značajan period života izvan Bosne i Hercegovine, tačnije u Austriji, jasna mi je važnost i značaj dijaspore za poslovanje kompanije. Sa prijateljima, poznanicima još uvijek održavam kontakt i njegujem umreženost jednako privatno i poslovno. Velika količina repromaterijala koji dolaze iz zemalja Evropske unije su od velike važnosti. Sve su to tačke za povezivanje", napominje.

Bosanskohercegovačke kompanije poput NoveAmbiente pronalaze svoje mjesto u industriji izrade savremenog namještaja.

"Svoju konkurentsku prednost crpimo iz višegodišnjeg ulaganja u proizvodni pogon, softvere za projektovanje i proizvodnju, konstantno istraživanje svih oblasti drvne industrije koji nam omogućavaju da budemo korak ispred. Posljednjih godina smo znatno investirali u tehnološku opremljenost i inovacije, te pratimo sve najnovije trendove. Naša sofisticiranost i stručnost u dizajnu proizlaze iz iskustva našeg tima. Svaki komad namještaja je pažljivo dizajniran kako bi bio funkcionalan i estetski privlačan. Naša predanost održivosti se ogleda u pažljivom izboru materijala i procesa proizvodnje koji minimiziraju negativan utjecaj na okoliš", naglašava Hodžić.

U narednih deset godina vide veliki potencijal, rast izvoza industrije namještaja iz BiH, a da na tom putu našu zemlju trebaju predstavljati najbolji.

"Investiranje koje je već započeto unazad nekoliko godina u softificiranu tehnologiju, zbog jedinstvenosti u formiranju proizvoda kroz nadogradnju i proširenje baze, te uvezanost sa distributerima i partnerima van BiH. Tu je nužno osposobljavnje partnera i pružanje pomoći sa sofisticiranom tehnologijom, koja će biti u direktnoj konekciji sa proizvodnim pogonom i izradi proizvoda. Kroz ovu strategiju, ciljamo na daljnji rast kompanije putem ekspanzije na međunarodno tržište i održavanja visokih standarda kvaliteta i inovacije. Zajedno rastemo, zbog čega je važno da se oslanjamo jedni na druge, da gradimo pažljivo brend bh. namještaja koji će postati priznat i prepoznatljiv u svijetu", kaže Hodžić.

Hodžić vjeruje da dijaspora može pomoći.

"Naši ljudi vani nose bogatstvo iskustava, znanja i vještina iz različitih sredina, te samo prisustvo naše dijaspore u tim zemljama, njihov rad i potencijal smatramo od velikog značaja za buduće saradnje. Osim toga, dijaspora može otvoriti nove prilike za poslovnu ekspanziju i međunarodnu saradnju. Njihova veza s različitim tržištima i mrežom kontakata može nam pomoći da proširimo naš doseg i prisutnost na globalnom nivou. To je naša šansa i trebamo je iskoristiti", kazao je direktor kompanije NovaAmbienta Nedžad Hodžić, saopćeno je iz Projekta Diaspora Invest.

Clicky