Aerodrom Heathrow u Londonu, jedan od najvećih svjetskih aerodroma, zatražio je od avioprijevoznika da otkažu desetinu letova u ponedjeljak kako bi se izborili sa zaostatkom prtljaga koji čeka više od 15 hiljada putnika. Neki od njih čekaju i po 12 sati na prtljag.
Uprava aerodroma zatražila je od avioprijevoznika otkazivanje 10 posto letova kako bi oslobodili Terminale 2 i 3.
Jedna od firmi, EasyJet, saopćila je da će prilagoditi broj letova operativnim problemima koji su se pojavili na aerodromu.
Este es el aspecto que presentaba el aeropuerto londinense de Heathrow el pasado fin de semana, tras un error informático que afectó a los procesos de carga de equipaje en los aviones 🤦♂️#Heathrow #heathrowairport #Turismo #vacaciones #Verano2022 #aeropuerto #incidencia pic.twitter.com/JgrUHiG8Gs
— Turama (@turama_es) June 20, 2022
Ova odluka pogodila je hiljade britanskih turista koji su isplanirali odmore izvan zemlje. Nakon nekoliko sedmica otkazivanja letova zbog kadrovske krize, haos na aerodromu kulminirao je tokom vikenda, a bolja situacija nije ni u ponedjeljak, piše Daily Mail.
Očekuje se da će haotično stanje pogoditi putnike koji stižu s čak 90 posto letova.
Virgin Atlantic otkazao je letove za New York i Los Angeles, a British Airways planirao je manji broj otkazivanja među kojima su letovi za francuski Toulouse i polasci iz Marseillea.
This pic gives me anxiety! #heathrow #baggagehandling pic.twitter.com/9rUEhbaYZr
— FJ (@king_cadey) June 20, 2022
Putnici se žale da u dugotrajnom čekanju ostaju bez zaliha hrane i vode. Kriza osoblja na aerodromima nije novost, zato se putnicima savjetuje da dođu satima prije planiranog leta jer se suočavaju s dugim redovima čekanja na pregled i prijavu.
Tokom pandemije su mnoge firme otpuštale radnike, no sada se bore za svaku novu osobu koju bi mogle zaposliti kako se ovakve situacije ne bi događale.
"Izvinjavamo se zbog smetnji s kojima su se putnici suočili protekli vikend", izjavio je glasnogovornik Heathrowa.
"Tehnički problemi koji utječu na sisteme prtljaga doveli su do toga da zatražimo od zračnih prijevoznika koji koriste Terminal 2 i 3 smanjenje rasporeda u ponedjeljak. To će nam omogućiti da minimiziramo trajne probleme i molimo sve putnike najnovije informacije potraže kod svojih avioprijevoznika", dodao je.
Putnici su se u ponedjeljak suočili s redovima i na aerodromima Bristol, Manchester i Heathrow već od 4 sata ujutro.
Currently 3hour delay at Gatwick Luggage pile at Heathrow… https://t.co/wPPsi8mk6K pic.twitter.com/7H0CyqQeOs
— greg hocking (@greghocking) June 20, 2022
Jedan od putnika kazao je: "Čekam u redu sat vremena, nisam prošao ni osiguranje. Nivo stresa je preko krova".
Problem na Heathrowu se pojavio još u petak kad su čelnici otkrili "tehničku pogrešku", a onda je krenuo ogroman zaostatak isporuke prtljage.
Stotine putnika satima čekaju kako bi došli do svojih stvari nakon što su sletjeli na Heathrow.
Iz uprave aerodroma poručuju da čine sve kako bi svi putnici koji lete dalje mogli doći do svog prtljaga te da je prtljag odgovornost avioprijevoznika, a ne aerodroma.
Šokantne fotografije gomila prtljage putnika na Heathrowu podijeljene su na društvenim mrežama.