Električna vozila postavljaju jedinstvene zahtjeve za svoje gume u poređenju s vozilima s klasičnim motorima.
Povećana težina vozila znači veće opterećenja za gume što uzrokuje trošenje, dok trenutna isporuka momenta zahtijeva poboljšanu trakciju, upravljanje i performanse kočenja.
Otpor kotrljanja treba smanjiti kako bi se maksimalno povećao doseg, a budući da nema buke motora, buka guma je posebno izražena pa ju je potrebno smanjiti kako bi se poboljšala udobnost u kabini.
Hankook je prije nekoliko mjeseci predstavio iON porodicu guma koje su razvijene posebno za električna vozila, a dostupne su kao ljetne, zimske i, odnedavno, na evropskom tržištu i kao cjelogodišnje gume.
Karakteristike iON porodice su smanjen otpor kotrljanja te smanjena buka pri kotrljanju.
U poređenju s konvencionalnim gumama, to znači veći doseg i bolje iskustvo vožnje, a osim toga, iON gume su konstruisane za visoke okretne momente električnih vozila visokih performansi.
Posebna smjesa gaznoga sloja s visokim udjelom prirodne smole osigurava izuzetnu izdržljivost i smanjeno trošenje u poređenju s konvencionalnim gumama.
iON evo gume su konstruisane da podnose značajno veće okretne momente pri kretanju, koji su posljedica karakteristike pogonskog elektromotora.
Tehnologija EV "Grip Boost" povećava krutost za 10 posto, dok se napredna aramidna vlakna poboljšavaju performanse upravljanja, a unaprijeđeni rameni blokovi osiguravaju optimiziranu krutost i maksimalan kontakt s cestom.
Također, gume pružaju poboljšano prianjanje na mokrom, s optimiziranom veličinom kanala za odvođenje vode uz istovremeno zadržavanje niske razine buke.
U poređenju s klasičnim gumama, razine buke u kabini smanjena je za 18 posto.
Hankook iON gume nude se u dimenzijama od 18 do 22 cola.