Hrvatska je prošle godine s britanskog tržišta ostvarila 3.7 miliona noćenja, saopćila je Hrvatska turistička zajednica, a hrvatske destinacije i ove godine mogu očekivati dobre trendove sudeći po brojnim objavama o susjednoj zemlji u britanskim medijima.
Naime, popularni The Sun objavio je prilog o putovanjima novinarke Emily Fairbarn, koja je u Dubrovniku boravila od 7. do 13. oktobra prošle godine. Tekst je objavljen u štampanom izdanju, ali i na portalu te se očekuje da će ga prosječno pročitati 31 milion čitatelja.
Dubrovnik je opisan kao "biser Jadrana s kristalno čistim morem i gastronomijom svjetske klase".
O Hrvatskoj piše i The Guardian. Objavili su veliki tekst o 24 skrivene plaže u južnoj Evropi, a na popisu su se našle četiri hrvatske, od toga tri iz zadarske regije. To su Južna Luka na Ugljanu, uvala Brbinjšćica na Dugom otoku te plaže poznatog turističkog mjesta Šimuni na Pagu. Četvrta se nalazi u Istri, a riječ je o plaži otoka Sveta Katarina.
Očekuje se da će članak prosječno generirati preko 22 miliona čitatelja mjesečno, kojima će tako biti približene manje poznate, ali i dalje atraktivne hrvatske destinacije.