Puni Gas

Grupacija Hyundai će se više potruditi oko Evropljana

​Poznato je da za upravu korejske grupacije Hyundai, evropsko tržište nikada nije bilo u vrhu liste prioriteta.

Nasuprot tome, za Hyundai, Kiju i Genesis su oduvijek azijska tržišta, kao i ono sjevernoameričko bili od najvećeg značaja.

Imajući to u vidu, uspjeh koji ovi brendovi postižu na Starom kontinentu je fenomenalan. U stvari, popularnost vozila ovih proizvođača je na našem kontinentu tolika da Korejci sada razmatraju plan prema kom bi više modela grupacije bilo razvijano u Evropi, za stanovnike te važne svjetske regije.

"Bili smo toliko uspješni u Evropi da smo dobili zeleno svjetlo da imamo veći uticaj na razvoj grupacije u ovom dijelu svijeta", reče novinarima Autocara Tajron Džonson, šef odjeljenja za istraživanje i razvoj trilinga brendova u Evropi.

Njegove riječi impliciraju da će Hyundai, Kia i Genesis razvijati više vozila u Evropi, a koja bi bila namijenjena ovdašnjoj populaciji. Pored toga, tim koji predvodi Džonson bi mogao dobiti šira ovlašćenja i na globalnom nivou, uključujući i paletu vozila koju formira divizija Hyundai N.

Ovo možda i ne čudi kada su u pitanju velikoserijske marke, ali pravi ljubitelji automobila će biti uzbuđeni da vide šta to za Evropu ima da kaže Genesis.

Prošle godine smo vidjeli veoma privlačan model Genesis G70 Shooting Brake (na naslovnoj ilustraciji) i on je dočekan veoma toplo na Starom kontinentu. Šef Genesisa za Evropu, Dominik Voš je čak rekao novinarima najstarijeg automobilskog magazina na svijetu, da firma sada takođe razmatra model i za korejsko tržište.

Kao dio nove strategije Hyundaija i Kije, proizvođač automobila planira da udvostruči veličinu svog testnog mjesta na Nirburgringu. Jedna od najzahtjevnijih staza na svijetu se koristi za testiranje izdržljivosti i svako vozilo se u dinamičkim uslovima testira na distanci od oko 16 hiljada kilometara, i to na "Ringu". Međutim, glavno postrojenje za testiranje Hyundaija se nalazi u njemačkom gradu Dudenhofenu gdje proizvođač posjeduje bivšu Opelovu stazu za testiranje.

Kako navodi AutoRepublika, model razvijen u Evropi i prodat širom svijeta neće biti presedan za koncern koji predvodi Hyundai.

Prošle godine su modeli Kona N, i20 N i Elantra N razvijeni od strane istraživačko-razvojnih timova na Starom kontinentu, a ovaj drugi je u osnovi bio namijenjen američkom tržištu.

Očekuje se da će proizvođač automobila slijediti isti recept sa više novih proizvoda, uključujući vozila koja će nositi logotip podmarke Hiundai N.

Clicky