U Općini Novo Sarajevo održava se 33. sjednica Općinskog vijeća Novo Sarajevo, ali je odmah na njenom početku zatražena pauza zbog dopune dnevnog reda. Pauzu je zatražio vijećnik Srdić Srđan iz Stranke za BiH, a povod pauze jeste dopuna dnevnog reda u pogledu dodavanja novih komisija i članova postojećih radnih tijela.
Naime, SDA, NES i pomenuti Srdić (SBiH), uz podršku vijećnika iz Platforme za progres, imaju u planu da uvedu novih pet komisija u Općinu Novo Sarajevo i time opterete građane Sarajeva za čak 145.000 KM godišnje. Članovi se sastaju otprilike dva puta sedmično i za dva sastanka, na mjesečnom nivou, inkasiraju po 180 KM (90 KM po jednom sastanku).
"Riječ je o ekipi okupljenoj oko Srđana Srdića, u ovom trenutku ne znam šta će SDP uraditi, od kolega očekujemo da budu razumne. Kolege iz Naše stranke to neće podržati", objasnio je Nijaz Džaka, NiP, i obznanio da su u postojećih 12 komisija dodata dva člana, "dakle, imamao 67 dodatnih opterećenja na budžet Općine Novo Sarajevo, što je oko 150.000 maraka na godišnjem nivou i toliko će budžet biti opterećen".
Dodaje da se radi o pljački budžetskog novca te da se bez ikakve podrške proširuje sa sedam članova na devet i da se nove komisije osnivaju.
Ono što je u najmanju ruku nekorektno jeste da su materijali doneseni pred samu sjednicu i da vijećnici nisu imali realno ni vremena da to iščitaju i pripreme se na vrijeme.
"Materijali vam dolaze ad hoc, neposredno na samoj sjewdnici, niste imali vremena da pročitate, odnosno, radi se o brzini, jer se u brzini takve stvari najlakše provlače. To jeste ono na šta ukazujemo", kazao je Džaka za Raport.
S druge strane, Bahrudin Delić iz SDA, tvrdi za Raport da nije u pitanju udar na budžet, "jer je u njemu prevdiđeno 170.000 maraka za ovu godinu.
"Sa povećanjem ovih komisija ovo su najmanja predviđena sredstva za trošak radnih tijela. Te komisije neće se često sastajati, one su ograničene i s plaćanjem. Ovo neće uticati na dodatna sredstva koja nisu predviđena budžetom za ovu godinu. To odgovorno tvrdim", poručio je Delić za Raport.