Vijesti

Glavni grad se raspada poslije svake jače kiše, ulice propadaju, ljudi se guše u kanalizaciji. Ko je kriv?

Stručnjaci urbanizma i prostornog uređenja kazali bi da će najveći problemi Sarajevo stići za 10 do 15 godina.

No, u glavnom gradu BiH već sad postaje skoro pa nepodnošljivo živjeti.

Krive su tome nakaradne, kleptomanske i štetočinske strukture koje je SDA godinama uhljebljavala u sistem, a čiji nerad osjetimo sad. I osjećat ćemo ga još više.

I tu činjenicu treba isticati uvijek. Isto tako, ne treba zanemarivati ni sporost i traljavost nove vlasti koja želi nametati nove sisteme vrijednosti i pokazati da može bolje.

Grad - koji se guši u smradu kanalizacije i opasnih plinova sa deponije smeća (koje nadležni ignoriraju i tvrde da je sve ok), čiji trotoari izgledaju kao oni 1996. godine, u kojem su šahtovi na ulicama opasniji od nagaznih mina, a ulice izgledaju kao površina Mjeseca - poslije svake jače kiše doživi totalni kolaps, milionsku štetu, a pitanje je dana kada će se neko ugušiti u baruštinama nakupljene kišnice i kanalizacije.

Kolaps je bio sinoć.

Ogroman broj ulica je bio potopljen, jer odvodi su uski i(li) začepljeni (o famoznom, skoro pa mitskom podvožnjaku u Buča Potoku da i ne govorimo), govna su se izljevala iz šahtova, širio se nesnosan smrad, veliki broj gradskih linija je stao jer autobusi nisu mogli voziti, oni s automobilima svjedočili su nenormalnim zastojima. Ukratko - kolaps sistema.

Foto: Raport
Foto: Raport

Ko je kriv?

S obzirom na to da govorimo o kolapsu sistema, jasno je da je zakazao čitav jedan lanac. No, kao glavne možemo izvući premijera Edina Fortu, ministra saobraćaja Adnana Štetu, ministra prostornog uređenja Envera Hadžiahmetovića te direktora Direkcije za ceste KS Selmira Kovača.

Uz njih naravno dolaze iz načelnici općina, koji imaju svoje nadležnosti.

Foto: Raport

Prozvali smo ih.

Premijer Forto se nije javljao niti odgovarao na poruke.

Ipak, najpozvaniji svakako je ministar saobraćaja Adnan Šteta. Čovjek koji je počeo da se guši u sopstvenim projektima, dok se ono postojeće skoro pa ne održava.

Ni on se nije javljao.

Zvali smo i direktora Direkcije za ceste KS Kovača. On je bio na sastancima van kancelarije, na pismene upite nije odgovarao, ali se poslalo decidno objašnjenje šta je problem s podvožnjakom u Buča Potoku. Iz saopćenja Direkcije se jasno vidi da do u detalj poznaju problem, no rješenja nema.

Šta o svemu misli načelnik Novog Grada Semir Efendić vidjeli smo iz njegovih objava na društvenim mrežama - ne zanima ga, jer on misli da nije njegov posao.

Jedini koji se javio je ministar prostornog uređenja Enver Hadžiahmetović.

"To su saobraćajnice gdje nije vezano za moj resor, osim ako nije neka cijev oštećena. Ministarstvo saobraćaja KS je nadležno što se tiče svih cesta. U Sarajevu je malo složenije, jer ne zna se više čija je koja cesta. Neke su u nadležnosti Federacije, dok druge nisu. Uglavnom, generalna nadležnost je Ministarstva saobraćaja i Direkcije za ceste KS. Nisam dobio informaciju da je to ugroženo sa asepekta navodnjavanja. Mislim da treba vidjeti da li ima upotrebnu dozvolu to što se radilo. Neko je morao kada se to uradilo imati papir da je to uredu. To treba riješiti zbog građana najbitnije", kazao je Hadžiahmetović za Raport.

Ogromne gužve i danas (Foto: Raport)

U prilogu možete pogledati fotografije:

Foto; Raport
Foto: Raport
Foto: Raport
Foto: Raport

Clicky