IT

Genijalan potez: Prodao istu aplikaciju dva puta i zaradio milione dolara

zaradio milione dolara Nikita Bier portret

Discord je nedavno objavio da je preuzeo aplikaciju Gas, koja omogućava prijateljima anonimno međusobno davanje komplimenata. Isto takvo rješenje 2017. je kupio i Facebook, i to od istog autora. Gas je aplikacija namijenjena američkim srednjoškolcima te je jako popularna među njima. Koristi se za pokretanje raznih anketa unutar iste škole u kojima učenici anonimno mogu odgovarati na pitanja o svojim kolegama. Aplikacija je specifična po tome što, za razliku od drugih društvenih mreža, promovira pozitivne informacije i pohvale među učenicima te im tako povećava samopouzdanje.

Ideja već prodana, zaradio milione dolara

Aplikacija je lansirana u ljeto 2022., bilježi više od 10 miliona preuzimanja i oko 7 miliona dolara prihoda. Nedavno ju je kupio Discord za nepoznat iznos. Treba naglasiti da je firma od 2020. prikupila oko 100 miliona dolara koje namjerava uložiti u širenje izvan gejmerske zajednice te od tada cilja na kreatore i platforme koje se ne bave igrama.

No priča je identična onoj iz 2017., kada je Facebook za višemilionski iznos preuzeo aplikaciju TBH, potpuno iste namjene i gotovo identičnog načina rada.

TBH je o korisnicima također postavljala nasumična pitanja, primarno u pozitivnom kontekstu. Ispitanici su se o svojim kontaktima trebali izjašnjavati iskreno, dijeleći im anonimne komplimente. Facebook je TBH ugasio nakon 9 mjeseci navodeći kao razlog slab interes korisnika.

Pozitivna energija

I Gas i TBH osmislio je isti čovjek - Nikita Bier, koji je prije TBH-a osmislio i pokrenuo čak 14 aplikacija, od kojih nijedna nije bila uspješna. Uspjeh, realno, nije ostvario ni TBH, ali je Bier od nje dobro zaradio. On se predstavlja kao američki poduzetnik i investitor, a bogatstvo mu se procjenjuje na oko 1,9 miliona dolara.

Discord u Gasu vidi veliku priliku, smatrajući da platforma pruža mogućnost za građenje odnosa i širenje pozitivne energije, kao i da može biti mjesto smislenog okupljanja mladih. Hoće li im se investicija isplatiti ili će slijediti Facebookov neslavni primjer, ostaje za vidjeti.

Clicky