užitak u vožnji

Ferrarijev električni model će biti poseban, evo i zašto

Električni Ferrari neće biti tih.

Nedavno smo svjedočili snimci obaranja rekorda kruga na Nürburgringu u režiji brutalnog i posve nečujnog Porschea. Ako se pitate hoće li i električni Ferrari biti tako tih, znajte da Talijani imaju neke drugačije ideje.

Talijani su majstori dizajna, ali su jednako dobri kad treba osigurati užitak u vožnji. Svjesni da je zvuk sastavni dio doživljaja vožnje, posebno će se potruditi na električnom Ferrariju koji dolazi već iduće godine.

Stil i performanse ispred svega

Prvi čovjek Ferrarija Benedetto Vigna je nedavno na CNBC-ju otkrio kako će Ferrari nastavit naglašavati stil i performanse u svojim električnim automobilima i da oni neće izgubiti "jedinstveni" osjećaj marke.

Vigna je naglasio da "električni automobili nisu tihi" i ponovio da Ferrari radi na jedinstvenim "zvučnim potpisima" za svoje modele. Oni su još 2023. patentirali zvuk „ispuha“ za električne modele.

Vigna pojašnjava da će tehnologija omogućiti Ferrariju da "učini puno stvari" s njima. Kako Ferrarijevi kupci ne mare mnogo za funkcionalnost, moći će se usredotočiti na pružanje "emocija" svojih automobila klijentima.

Ostaju vjerni klasici

Usprkos ohrabrenjima i obećanjima vezanim za ponudu električnih modela, Ferrari ostaje vjeran klasici. Novi proizvodni pogon bit će zadužen za komponente svojstvene električnim modelima, dok će postojeći i dalje proizvoditi klasično pogonjene modele.

Naime, Vigna ne vjeruje da će motori s unutrašnjim izgaranjem ikada u potpunosti nestati s tržišta luksuznih automobila. Njihov plan je elektrificirati 60 posto svoje linije do 2026, a E-gorivo vide kao jednu od alternativa zbog kojih će opstati i klasični modeli.

Clicky