Nudi brutalne performanse, ali prvi put smije voziti javnim prometnicama. Naravno, ne u punom gasu, pa ni s pola gasa jer govorimo o zvijeri koja predstavlja najbolje i najbrže što Ferrari može dati. O XX ponudi se govori još od 2005. godine, kad su predstavljeni prvi proizvod i sama linija, a tada se temeljio na modelu Enzo. Najnoviji iz loze plemenitih sportaša ima osnovu SF90, i to Stradale i Spider.
Odmah se može uočiti fiksno stražnje krilo, detalj iz motosporta koji italijanski proizvođač nije koristio od 1995. godine i modela F50. Potisna sila je drastično bolja u odnosu na sve dosad viđeno iz Ferrarija i zahvaljujući usisnicima na prednjem poklopcu, koji usmjeravaju zrak ispod vozila, te spomenutom krilu, ali i postojećem aktivnom krilu ovaj automobil pri 240 km/h generira 530 kg potisne sile. Poređenja radi, regularni SF90 na istoj brzini ima downforce od 390 kg.
XX je dobio i drugačiji izgled zahvaljujući izmjenama na svjetlima, ali i produljenom stražnjem kraju. Straga je ugrađen horizontalni svjetlosni element. U samoj strukturi vozila nema značajnih promjena, pa ni uštede u masi nisu velike. S 1560 kg je 10 kg lakši od Assetto Fiorano inačice, a i to je posljedica ugradnje dvodijelnih karbonskih sjedala te preinaka na motoru.
Kad smo kod motora, valja reći kako hibridni pogon s 4.0 V8 motorom sada daje 30 KS više ili 1030 KS. Uz preinake na motoru u vidu poliranih kanala usisa i ispuha te ugradnje novih klipova za povećanje kompresije snaga je skočila sa 780 na 797 KS. Dva prednja elektromotora daju 230 KS.
Ferrari nije objavio rezultate XX-a na krugu Fiorano, ali otkriva da je vrijeme ubrzanja do 100 km/h skraćeno na 2.3 sekunde, a na 200 km/h je za 6.5 sekundi. 100 kg teži Spider je neznatno sporiji. Maksimalna brzina je 320 km/h, a oba automobila zahvaljujući bateriji od 7.9 kWh na struju mogu voziti 25 km.
I sad ono što najviše boli. Početna cijena je 770.000 eura za Stradale i 850.000 za Spider, a navodno svi su primjerci, 799 Stradalea i 599 Spidera, unaprijed rasprodani.