Italijanski proizvođač isporučio je u 2021. više od 11.000 vozila.
Sa 11.155 prodatih automobila u protekloj godini, Ferrari je zabilježio rast od 22,3 odsto u odnosu na 2020, ali i povećanje od 10,1 odsto u poređenju sa 2019. godinom.
Očigledno, na italijansku kompaniju u 2021. nije uticala globalna nestašica čipova, koja je otjerala mnoge svjetske proizvođače automobila u minus.
Region EMEA (Evropa, Bliski istok i Afrika) ostaje najveće Ferrarijevo tržište sa 5.492 isporučena vozila. U Sjevernoj i Južnoj Americi ukupno je prodato 2.831 automobil, a na tržištu koje pokriiva Kinu, Hongkong i Tajvan, plasirano je 899 vozila.
I dok je prodaja modela sa V8 motorima doživjela rast od 34,6%, automobili pogonjeni V12 agregatima zabilježili su pad prodaje od 16,1%. Ferrari objašnjava da je glavni razlog za to smanjenje proizvodnje modela 812 Superfast, koji je prestao da se izrađuje tokom 2021.