Već znamo da Alfa Romeo planira izbaciti hrpu velikih električnih modela te prijeći u više segmente, ali novi izvještaj iz Velike Britanije baca više svjetla na jedan od ovih modela.
Govori o novoj limuzini u stilu crossovera, a koja će se natjecati s modelima poput BMW-a i5, Mercedes-Benz EQE-a i Audija A6 e-trona.
Aerodikamika izazov
U razgovoru za Auto Express, izvršni direktor Alfa Romea, Jean Philippe Imparato otkrio je da će novi električni model biti pozicioniran u E-segmentu, stavljajući ga iznad Giulie, koja će se također pretvoriti u električnu limuzinu u sljedećoj generaciji, prenosi "Jutarnji list".
Što se tiče stila, model neće biti ograničen tradicionalnom karoserijom limuzine, kako je nagovijestio Jean Philippe Imparato:
"Šta je sa SUV-om? Šta je s limuzinom? Šta je s nečim između? Izazov postaje aerodinamika, a znajući da je DNK Alfa Romea limuzina, i znajući da je potpis Alfe sport, odgovor vjerojatno nije SUV - želim ponovo izmisliti sportski duh za 21. stoljeće".
Sličan bi tretman mogao biti slučaj s nasljednikom Giulie, budući da šefovi Alfa Romea stalno govore o tome kako karoserija limuzine evoluira.
Budući da je malo konkretniji o velikoj Alfi, Imparato je rekao da će donijeti "visoku razinu performansi i prostranosti bez uništavanja aerodinamike".
Ti komentari sugeriraju fastback siluetu koja je nedavno postala popularna u Stellantisu, zahvaljujući Citroenu C5 X i Peugeotu 4008.
Povećan razmak od tla
Neki ga nazivaju coupe-crossoverima, drugi podignutim fastbackom, ali zajedničke značajke uključuju malo povećani razmak od tla, nisko postavljen izgled u usporedbi s glomaznijim SUV-ovima i aerodinamičnu liniju krova prema natrag.
Mogu li dizajneri Alfa Romea smisliti sličan prijedlog prožet italijanskim DNK? Spomenuti modeli Peugeota i Citroena temelje se na produženoj verziji platforme EMP2, koja je ekvivalent STLA Medium.
Međutim, očekuje se da će novi Alfa Romeo sjediti na većoj STLA Large arhitekturi, dajući dizajnerima više prostora za njihovu "magiju".
Očekuje se da će novi Alfa Romeo biti predstavljen u Sjedinjenim Američkim Državama negdje 2027. godine, a uskoro će uslijediti i ostala tržišta.
Imparato je priznao da je primarni fokus u razvoju bila Sjeverna Amerika, ali je otkrio da će ga prodavati po cijelom svijetu.