Pandan evropskoj krovnoj sigurnosnoj organizaciji EuroNCAP - u Australiji je ANCAP. Australska organizacija upravo je objavila da su se nova dva automobila upisala u ‘ekskluzivno društvo‘ modela koji su na testu sigurnosti zaslužili nula zvjezdica.
Riječ je o modelima MG5 i Mahindra Scorpio.
Šta je krenulo krivo?
Izvršna direktorica ANCAP-a, Carla Hoorweg izjavila je da su ‘obje marke pogrešno procijenile sigurnosna očekivanja današnjih kupaca‘.
‘Radi se o osnovnim sigurnosnim elementima, konkretno izostavljanju sigurnosnih funkcija koje su uobičajene u novim automobilima dugi niz godina‘.
MG 5 je dobio očajnu ocjenu zbog opasnosti od povreda za prsa i noge vozača, kao i za prsa i noge putnika na zadnjoj klupi prilikom frontalnog sudara. Automobil je također ‘kažnjen‘ zbog prevelikih povreda izazvanih slabom zaštitom sigurnosnog pojasa, a sporna je i ‘preslaba‘ struktura instrument ploče.
Osim toga, utvrđeno je da je opterećenje na glavi i vratu testiranih dječjih lutki ‘znatno veće nego u većini vozila nove generacije‘. Uočeni su slabi rezultati za tri od četiri lutke u testovima frontalnog i bočnog sudara, a dodatno, MG 5 nije dostupan sa središnjim zračnim jastukom, nema sistem zadržavanja vozila u prometnoj traci, nadzor mrtvog ugla, ni sistem za praćenje budnosti vozača.
Što se tiče Mahindre Scorpio, ona nudi lošu zaštitu odraslim putnicima u testovima frontalnih sudara. Također je utvrđeno da nema gornje sigurnosne tačke za dijete u trećem redu, a u testu bočnog sudara - sigurnosni pojas vozača se otkopčao.
‘MG 5 i Mahindra Scorpio prvi su put pušteni na australsko tržište ove godine, no jasno je da su njihovi sigurnosni elementi nekoliko generacija iza onog što danas vidimo kod gotovo svakog novog automobila na tržištu.
Ovo je podsjetnik da svi automobili ne nude istu razinu sigurnosti - čak i kada je riječ o potpuno novim modelima‘, zaključila je Hoorweg.