Digitalizacija i održivost su dvije izuzetno aktuelne teme u poslovanju. Na koji način ih Raiffeisen banka povezuje?
U današnjem vremenu u svim velikim kompanijama su dominantna dva strateška promišljanja, a to su upravo digitalna transformacija i upravljanje održivošću. Digitalne tehnologije nude mogućnost pozitivnog doprinosa naporima organizacije ka kreiranju održivije društvene zajednice. Kada je riječ o Raiffeisen banci, u ovom kontekstu ne govorimo samo o pružanju proizvoda ili usluga putem digitalnih kanala, nego o promjeni kompletnog poslovnog modela.
Pored veće efikasnosti i diferencijacije na tržištu, na ovaj način ostvarujemo jedan od naših najvažnijih ciljeva a to je poboljšano iskustvo naših klijenata.
Uz inovacije i prilagođeno poslovanje, posvećeni smo dostizanju ciljeva održivog razvoja. Digitalizacija nam, uz značajan trud i kreativnost omogućava pozitivniji utjecaj na okoliš. Tako recimo, korištenje naših digitalnih usluga, uključujući RMB, smanjuje potrebu za printanjem i korištenjem papira što zasigurno ima povoljne efekte na okoliš. Dakle, svoju učinkovitost i održivost postižemo tako što pored ostvarenja ekonomske vrijednosti uvijek u obzir uzimamo ekološke i društvene utjecaje naših poslovnih aktivnosti.
Kao jedan od tržišnih lidera Raiffeisen banka potiče promjene i nameće nove trendove u bankarstvu. Možete li se kratko osvrnuti?
U 30 godina koliko već poslujemo na ovom tržištu pionir smo u brojnim aspektima našeg poslovanja, nastojimo svakom našem klijentu pristupiti na prilagođen i personalizovan način, a digitalizacija pred nas postavlja zadatke da kreiramo inovativne proizvode i usluge. Tako smo prije dvadeset godina klijentima ponudili uslugu Internet bankarstvo za pravna lica, a nakon toga smo na ovom tržištu uveli i usluge Internet bankarstvo za fizička lica, Mobilno bankarstvo te Bankarstvo na Viberu. Raiffeisen je prva banka koja je omogućila plaćanje putem beskontaktne narukvice te pametnim telefonom kroz uslugu m-plati. Ujedno, među prvima smo ponudili mogućnost online apliciranja za kredite i kartice, a sada je ta paleta znatno šira. Ove usluge štede vrijeme, ali i novac naših klijenata obzirom na nižu cijenu za realizaciju naloga nego u poslovnici Banke.
Jedna od Raiffeisen digitalnih usluga je Raiffeisen Mobilno Bankarstvo na čijem unaprjeđenju konstantno radite te klijenti prepoznaju kvalitet i praktičnost ove aplikacije. Koji su to noviteti koje biste mogli izdvojiti kada je riječ o RMB-u?
Veoma smo ponosni na RMB aplikaciju te na činjenicu da je prema mišljenju korisnika ova aplikacija najbolje ocijenjena na našem tržištu. U proteklom periodu smo uslugu Raiffeisen Mobilno Bankarstvo obogatili dodatnim funkcionalnostima.
„Plati kontaktu“ je funkcionalnost koja omogućava prijem i slanje novca kontaktima iz imenika telefona na brz i jednostavan način. Također, putem RMB aplikacije klijenti sada mogu vršiti plaćanja u inostranstvo, te otkazati neprocesirane naloge. I nećemo tu stati, i dalje radimo na unaprjeđivanju i usavršavanju kako ovog digitalnog kanala tako i ostalih.
Da li ste pripremili neke posebne pogodnosti za korisnike RMB aplikacije?
Do kraja ove godine traje nagradna igra za postojeće korisnike Raiffeisen Mobilnog Bankarstva koji naprave minimalno jednu transakciju u periodu trajanja nagradne igre, kao i za nove i postojeće klijente banke koji se registruju i aktiviraju ovu aplikaciju. Nagrade se dodjeljuju na sedmičnom i mjesečnom nivou i zaista su atraktivne, te prilagođene digitalnim trendovima kao što je i sama RMB aplikacija.
U ovom mjesecu obilježavamo treći rođendan nove RMB aplikacije te ćemo tim povodom nagraditi najlojalnije RMB klijente. Dana 19.11. ove godine ćemo nagraditi klijente koji su u periodu od 20.11.2021. do 30.09.2022. godine napravili najveći broj naloga putem RMB, koji su se najviše puta prijavili u aplikaciju te koji su imali najveći promet putem ove aplikacije.
Koje su planirane aktivnosti Raiffeisen banke u narednom periodu?
Kao odgovoran bankar i dalje ćemo raditi na tome da klijentima ponudimo inovativne proizvode i usluge kao dio podrške njihovoj transformaciji ka održivoj budućnosti. Pratimo trendove i želje naših klijenata uz težnju da budemo proaktivni kada je riječ o unapređenju naših proizvoda i usluga kako za fizička tako i za pravna lica. Spomenuo bih i veoma važan segment malih i srednjih preduzeća u smislu digitalizacije te smo sa Evropskom bankom za obnovu i razvoj potpisali ugovor za uspostavljanje nove kreditne linije za unaprjeđenje konkurentnosti ovog segmenta klijenata kroz ulaganje u automatizaciju i digitalizaciju – Go Digital in BiH. Kada govorimo o iskustvu klijenata, želim spomenuti i proces transformacije naših poslovnica koje će klijentima ponuditi sasvim drugačije iskustvo.