Pakleni Šund

Disney+ prestigao Netflix po broju pretplatnika

Disney će lansirati novu uslugu za striming u SAD u decembru, jer će prestići Netflix u trci za plaćene pretplatnike.

Firma je početkom jula prijavila 221,1 milion pretplatnika na svoje tri streaming platforme.

To ga je stavilo ispred Netflixa, koji gubi kupce.

Ali Disney je upozorio da bi gubitak prava na striming u Indiji smanjio rast broja pretplatnika u poređenju s prethodnim predviđanjima.

Kompanija, koja također posjeduje televizijsku platformu za širu publiku Hulu i ESPN+ fokusiran na sport, rekla je da je potražnja za njenim Disney+ proizvodom i dalje jaka.

Pandemijska blokada dala je poticaj uslugama za striming kao što je Disney, ali čini se da ublažavanje ograničenja Covid-a ne sprječava da privuče nove korisnike.

Kompanija je dodala 14,4 miliona Disney+ pretplatnika u tromjesečju, od kojih su mnogi izvan SAD - mnogo više nego što su analitičari očekivali.

Kasnije ove godine će pokrenuti novu uslugu finansiranu iz reklama, koja će se i dalje naplaćivati po trenutnoj stopi pretplate od 7,99 dolara. Naknada za uslugu bez oglasa će porasti na 10,99 dolara mjesečno.

Firma planira pokrenuti svoju uslugu finansiranu od reklama izvan SAD sljedeće godine.

Rukovodioci su rekli da ne očekuju da će porast cijena dugoročno odbiti kupce. Firma također bilježi veliko interesovanje kompanija koje se nadaju da će se oglašavati za novu uslugu, rekli su.

"Mi smo u poziciji snage sa rekordnom unaprijed obavljenom oglašavanju," rekao je izvršni direktor Bob Chapek analitičarima u konferencijskom pozivu na kojem se razgovaralo o finansijskim rezultatima firme.

Disnijev dobitak pretplatnika došao je po pozamašnoj cijeni, jer je njegov posao sa strimingom izgubio 1,1 milijardu dolara u tromjesečju.

Paolo Pescatore, analitičar u PP Foresightu, nazvao je to "ključnim momentom u striming ratovima" rekavši da Disney ima više prostora za rast od najvećeg rivala Netflixa.

Netflix je izgubio skoro milion naloga u poslednjem tromjesečju, čime je ukupan broj pretplatnika iznosio 220,67 miliona.

Clicky