Direktorica Javne ustanove Domovi zdravlja Kantona Sarajevo Amela Kečo odgovarala je na današnjoj vanrednoj sjednici na upite zastupnika Skupštine Kantona Sarajevo koje je, između ostalog, zanimalo zašto građani plaćaju pozive koje upuću Covid call centru.
"Mnogi su pitali vezano za telefone koji su u Covid call centrima. Dobili smo odgovor od BH Telecoma da ne možemo dobiti besplatne pozive, a da se ne obratimo Regulatornoj agenciji za telekomunikacije za dobivanje dozvole. To bi trajalo, otprilike, dva do tri mjeseca. Mi imamo taj mail koji smo uputili. Oni su nam rekli da možemo uvesti isključivo ovu vrstu poziva gdje se troškovi dijele između korisnika usluga i pozivaoca, a tarifa je 0049 feninga onome koji nas zove. Možda treba još jednom treba provjeriti sa BH Telecomom, ali nama je stigla ova vrsta ugovora i mi smo to prihvatili", pojasnila je Kečo.