Amel Kovačević, novi direktor BH Telecoma koji je funkciju preuzeo prije mjesec dana, objavio je šta je dosad urađeno te da i subota ujutro 'protiče u radnoj atmosferi'.
Navodi da je proveo više od 160 sati na sastancima sa članovima nadzornog odbora, upravom, zaposlenicima i rukovodiocima pojedinih segmenata poslovanja, sadašnjim i budućim klijentima, predstavnicima vlasti na različitim nivoima, dobavljačima i korisnicima različitih društveno-odgovornih programa.
Ostalih preko 40 sati, navodi dalje, je čitao dokumente, pisao mailove, poruke, telefonirao, obilazio kancelarije i upoznavao se sa radnim kolegama.
"Dajem svoju punu pažnju da zajedno sa kolegama iz uprave razumijem kako je do sada BHTelecom poslovao, analiziram izvještaje, pratim prezentacije, propitujem postojeće odluke, slušam prijedloge, učestvujem u donošenju odluka i rješavam reklamacije naših klijenata", naveo je.
Kaže da je BH Telecom korporacija sa najvećom koncentracijom tehnološke pameti u našoj državi. "To je korporacija koja posjeduje resurse neophodne da, ukoliko postoji jasna vizija sveobuhvatne povezanosti, može da pokrene digitalnu revoluciju u našoj zemlji."
"Naravno da postoje ograničenja i slabosti koje identificiramo i koje ćemo u narednom periodu adresirati i aktivno otklanjati. Radujem se periodu koji je pred nama jer sam uvjeren da su potencijali rasta i razvoja nesagledivi. Prvi i najvažniji zadatak je zadobiti povjerenje zaposlenika da promjene koje su pred nama donose dugoročnu održivost i posao za sve koji žele raditi.
Ukoliko uspijemo da sve zaposlenike motiviramo da sinhronizirano i predano obavljaju svoje radne zadatke sa mislima i djelima u zajedničkom smjeru, svaki naš radni dan koji ima preko 24 hiljade radnih sati nezaustavljivo nas mora približavati našim poslovnim ciljevima.
Naš ključni cilj moraju biti milioni sretnih klijenata BH Telecoma i članova njihovih porodica sa vrhunskim korisničkim iskustvom", napisao je Kovačević na društvenim mrežama.